F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Markopolo schreef:uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze de volgende vraag gesteld hebben: "How many races are going to win this year?"

Je moet niet de woorden gaan verdraaien Jos :mrgreen:

Fout!

De vraag was: "Op welke plek eindig je dit jaar in het WK?"

:mrgreen:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

model1op43 schreef:[..]

Fout!

De vraag was: "Op welke plek eindig je dit jaar in het WK?"

:mrgreen:

Ook fout! het was de vraag hoeveel vrouwen krijgen ze dit jaar in bed (met of zonder drank :mrgreen: )
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
fish88

Bericht door fish88 »

Saaie race vandaag.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

fish88 schreef:Saaie race vandaag.

Zekers, het begin was nog wel aardig, maar de laatste helft was erg :yawn:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
boerke04

Bericht door boerke04 »

fish88 schreef:Saaie race vandaag.

Ik kon d'r ook niet echt warm van worden :eh: . 'T is dat Trulli wordt betaald om zich makkelijk te laten passeren anders was 't echt niks geweest.
Afbeelding
Jos

Bericht door Jos »

ik heb natuurlik weer genoten van de mega start van Fernando. Daarna was het een beetje lam, maar de plofs waren goed om wakker te blijven :mrgreen:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Zeker lekkere plogacties vandaag.

Massa voor Schuma verbaasde me wel een beetje.
Na dit weekend ga ik denk ik toch een fan worden van het jongetje Rosberg. Hij rijdt toch echt als een grote mijnheer. Jammer van de mega plof. ik had hem deze race wel willen zien racen.

Renault terecht gewonnen.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Arme arme Kimi, nu weer Klien tegen zich aan en 0 punten. Ik verbaasde me erover dat Schumi nu 2 stond. Hij sprokkelt toch wel punten, maar Ferrari komt nog veel te kort.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

rsh_scuderia schreef:Massa voor Schuma verbaasde me wel een beetje.

Zo zeker wel. Dat was Rubens nooit gegunt. Die mocht zelfs in race 1 alleen voor MS blijven rijden als er iemand tussen zat. Slechte zaak ook voor MS dat hij achter Massa uitkomt. Kan nou niet zeggen dat ik Massa zo een goede rijder vind. Met een slechte wagen presteerde MS niks maar met een wagen net onder de toppers is het succes nou ook niet om over naar huis te schrijven. Ben wel benieuwd hoe dit zich in de rest van het jaar ontwikkelt.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Droes

Bericht door Droes »

Droes schreef:en jah R E N A U L T doet het terug hé!!! :worshippy: :mrgreen:

en nog is!! :mrgreen:
de race was wel wat saaier dan de vorige..
Afbeelding Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Waarom werd BAR vorig jaar door Fia zo hard gestraft voor het niet houden aan regels en krijgt Ferrari niet eens een waarschuwing voor de bewegende vleugel en maar moeten ze dat binnen 2 races oplossen nadat ook nog eens anderen zijn die hier op moeten aandringen bij de Fia? Regels zijn toch regels lijkt mij dan... :?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Dat komt omdat het de MafFIArrari is Paul, dat zou jij onderhand toch moeten weten! :mrgreen:

:wink:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Na de race van Maleisië gonst het van de geruchten dat er een breed protest (alle teams uitgezonderd Red Bull) zal worden ingediend tegen het team van Ferrari voor het gebruiken van een bewegend aerodynamisch onderdeel van de auto, oftewel een gedeelte van de voorvleugel.

De FIA heeft de voorvleugel reeds nauwgezet onderzocht en het volgende is hieruit voortgekomen: Ferrari mocht deze vleugel inzetten tijdens de GP van Maleisië, maar dienen in Melbourne met een aangepaste voorvleugel te komen.

Door deze uitspraak voorkomt de FIA dat een officieel protest door andere teams zal worden ingediend, iets wat wel leek te zullen gaan gebeuren na de race.

sjonge, jonge, jonge :snooty:, daar gaan we weer :?

Was wel weer een aardige race, weer eens echte blow-ups :worshippy: :mrgreen:
Wel zwaar kl*te dat Klein weer eens botsautootje wilde spelen :|
Albers ook netjes met een 12de plaats :thump_up: (Ja, der zijn er veel uigevallen, maar dat rukt me niks
maar de grootste :shock: was toch wel dat Massa MS niet voorbij liet gaan, ik lach me straks rot aan het einde van het seizoen als MS 1 puntje te kort komt, maar serieus, dit is niet de MS van vroeger, die had er desnoods het in tranen eindigent er voorbij gegaan.

p.s. waarom heeft er nog niemand die Brulaap (lees: Olav) een spuitje gegeven :mad: :eh:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

p.s. waarom heeft er nog niemand die Brulaap (lees: Olav) een spuitje gegeven

Zit nog te bekijken wanneer ik het beste mijn momentje kan pakken :mrgreen:

Laatste zes rondjes gezien, tjaa....

Als een geplofte motor in ronde 7 al een hoogtepunt is, dan is wel duidelijk dat er iets mis is met de formule 1 denk ik :think:

Ondanks dat de teamleiding van Ferrari al een paar jaar geleden heeft aangegeven dat een situatie zoals in Oostenrijk zich nooit meer voor zal doen, blijft Mol tot en met de laatste ronde doormauwen over teamorders *zucht*....wat een braakmiddel die gozer :sick:

Nog een paar uit de losse pols:

- Niet de eerste keer dat Raikkonen achteraan start en direct in de knoop komt met een achterblijver... (heb de aanrijding niet gezien overigens dus ik weet niet wie schuld heeft, vind dat je bij de start even kat uit boom moet kijken)

- Felipe Massa wordt onderschat.

- Bericht gaat over de voorvleugel van Ferrari, vorige race zat Renault al te blèren over de achtervleugel die bewoog....heb vanochtend bij de FIA een protest ingediend tegen de bewegende spiegels van Renault en niet te vergeten het Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! dansje van Flavio :twisted:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
boerke04

Bericht door boerke04 »

Jolly Club schreef:
p.s. waarom heeft er nog niemand die Brulaap (lees: Olav) een spuitje gegeven

Zit nog te bekijken wanneer ik het beste mijn momentje kan pakken :mrgreen:

Laatste zes rondjes gezien, tjaa....

Als een geplofte motor in ronde 7 al een hoogtepunt is, dan is wel duidelijk dat er iets mis is met de formule 1 denk ik :think:

Ondanks dat de teamleiding van Ferrari al een paar jaar geleden heeft aangegeven dat een situatie zoals in Oostenrijk zich nooit meer voor zal doen, blijft Mol tot en met de laatste ronde doormauwen over teamorders *zucht*....wat een braakmiddel die gozer :sick:

Nog een paar uit de losse pols:

- Niet de eerste keer dat Raikkonen achteraan start en direct in de knoop komt met een achterblijver... (heb de aanrijding niet gezien overigens dus ik weet niet wie schuld heeft, vind dat je bij de start even kat uit boom moet kijken)

- Felipe Massa wordt onderschat.

- Bericht gaat over de voorvleugel van Ferrari, vorige race zat Renault al te blèren over de achtervleugel die bewoog....heb vanochtend bij de FIA een protest ingediend tegen de bewegende spiegels van Renault en niet te vergeten het Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! dansje van Flavio :twisted:

Raikkonen startte niet vanachter, hij startte als zevende ofzo. Klien raakte hem vanachteren aan, dus hier kan Kimi absoluut niets aan doen.
Afbeelding
Gesloten