St. Paul schreef:laat Alonso maar eens een rondje op een motor rijden en minder dan 3 seconde van Rossi af zitten
mjahaha

St. Paul schreef:
Ja hoor, JPM zorgt voor actie. Enigste probleem dat ik daarmee heb ik dat het bij Mclaren is en vaak verkeerd uitpakt.En Mclaren is wel mijn favo clubje. Verder ben ik alleen antifan van FIA, Mosley etc.
fish88 schreef:[..]
Ik denk dat het niet lang meer gaat duren voordat hij een ander contract gaat tekenen![]()
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=848
Ik was ook verbaasd toen ik zag dat Mclaren besloot om de vleugel van Kimi te vervangen terwijl Montoya daar staat te wachtten. Ze zeiden dat hij niet genoeg downforce had, maar bij alle andere teams kan dat gewoon gedaan worden door even wat aan te draaien dus ja wat moet je daarvan denken. Vooral irritant doordat JPM moest wachtten en daarnaast nog de pitstop moest maken... Hopelijk dat Telefonica de steun die ze nu aan Alonso geven aan Montoya willen geven.
boerke04 schreef:[..]
Telefonica is toch een persoonlijke sponsor van Alonso of nietZo ja dan staan ze volgend seizoen gewoon op de McLaren.
En dat gedrag van Alonso. Die speciale acties heeft hij volgens mij ook maar van ene heer Rossi, maar die pakt dat leuker aan naar mijn mening....
hanzjepanzje schreef:Ik ben Ferrari fan, niet zozeer Schumacher fan. Ik vind steeds meer dat het tijd wordt dat Schumacher de sport verlaat. Aan de andere kant kan hij het gewoon nogsteeds en als de wagen goed is kan hij gewoon winnen als de besten.
Hoe dan ook, wanneer Schumacher verdwijnt verliest Formule 1 een belangrijk persoon. Als je Schumacher zegt, zeg je Formule 1.
Ik had een goed gevecht met Juan Pablo bij de start maar toen ik Jenson passeerde, kreeg ik een flatspot op mijn band, wat de nodige vibratie veroorzaakte. Daardoor brak er iets in de auto, waardoor ik veel onderstuur kreeg.
. "Er gebeurde genoeg vandaag," zei Montoya. "Ik maakte een fout in de opwarmronde, waardoor ik spinde. Gelukkig werd de start afgebroken en kon ik mijn originele startpositie innemen. Toen spinde ik nogmaals tijdens een safety car-situatie, waardoor ik twee plaatsen verloor. Ik denk dat ik op het podium had kunnen komen, maar toen ik Ralf probeerde te achterhalen, ging ik eraf. Ik kon de auto nog houden, maar de impact activeerde een systeem wat direct de motor uitzette.