powerline schreef: @ opel dtm
Het is erg vreemd dat de door jou bestelde onderdelen (i400 motorkap en achterspoiler) die je later weer had geruild omdat ze niet zouden passen bij mij gewoon pasten op een omgebouwde manta doh als je zelf geen verstand van ombouwen hebt moet je niet zo zeuren !
Modelletje overspuiten is in principe geen probleem... maar als een gesloten motorkap aan 1 kant omhoog staat dan mag je wel concluderen dat deze krom is... en dat was met alleen de carrosserie...
Maar dat weet jezelf ook wel... mooi weer is het al buiten... dus houd maar op met spelen..
powerline schreef:
En de velgen passen ook gewoon goed , ik kan je tal van voorbeelden laten zien !! En nee ik maak de velgen niet zelf . Op de site van uli nowak sta ik inderdaad niet als verkoper, maar hij leverd nu aan zoveel mensen dat die sites er ook niet opstaan ! Dus begin niet meteen iemand zwart te maken als je er niets van weet .
Ik had allang een *edit* geplaatst... Ik heb namelijk mailcontact met dhr Nowak gehad. Maar daar later misschien nog wel meer over
powerline schreef:
Ik laat inderdaad hier weleens een ombouwproject zien recent de manta i400 en rothmans en daar is volgens mij niets mis mee.
Heb laatst zoals eerder aangegeven een aantal van je op aanvraag gebouwde Manta's gezien... En van de persoon in kwestie hoorde ik dat je pas achteraf nadat je het geld had ontvangen en de modellen had opgestuurd pas melde dat het plaatsen van een aantal decals te moeilijk voor je was...
Iemand laat zoiets niet voor niks bouwen
powerline schreef:
het is wel vreemd dat ik over opel-dtm ook verhalen heb gehoord dat het een erg moeilijk persoon is en een zeur shock
Je weet nog niet half hoe moeilijk

...
En een zeur? Heb ook 3 modellen van je gekocht... en die waren goed anders was mijn cijfer/mening wel lager geweest
Dus wie maakt er nou iemand zwart? Maak dan een topic aan: Ervaringen met Opel-DTM.
powerline schreef:
En mijn verzendkosten op mijn site zijn vast 5 euro hoeveel modelauto,s of onderdelen je ook koopt, dus als je iets ruilt dan verstuur ik het natuurlijk weer voor 5 euro naar je op das logisch . dat staat altijd al in de voorwaarden.

verzonden naar mij voor 1,56... in mijn eigen verpakking...
Dat je hier (ook)al over moet liegen
En wat als ik gezegd had dat het niet was aangekomen??? (Mezelf dus verlagen tot jouw niveau...)
Natuurlijk zul je hier vermelden dat je het dan nog een keer zou opsturen...
Trouwens met het plotseling veranderen van je voorwaarden kom je alleen maar extra onbetrouwbaar over. Vooral als je daar dan ook nog extra daar naartoe verwijst... En dat je de datum dan niet verandert... beetje flauw hoor...
Heb trouwens al onze mails bewaart... dus wil je dan echt dat ik het harde bewijs hier plaats?
Even een kleine hint voor je...
Manta GSi? Er is idd een Manta GSi gemaakt... maar niet met dit logo... deze is namelijk voor de Kadett GSi...
Die voor de Manta is in dezelfde style als hier de letters op het spatbord:
Zoals hier... dus in driehoek style...
Maar nogmaals mijn ervaring(en) met jou zijn dermate slecht, desondanks blijft dat mijn mening...