Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Verwacht hem zelf ook binnenkort. Hoe is de kwaliteit ervan Kan me herrinneren van de 2002 + 2003 dat er nogal eens lijmresten en ontbrekende / scheve decals opzaten.
Bart schreef:Verwacht hem zelf ook binnenkort. Hoe is de kwaliteit ervan Kan me herrinneren van de 2002 + 2003 dat er nogal eens lijmresten en ontbrekende / scheve decals opzaten.
De kwaliteit van de auto zelf is erg goed, maar ja op decals laten ze weer een steekje vallen is 1 die niet helemaal goed is. En lijmresten dat kon ik niet vinden alleen aan de bevestegingspunten van de achtervleugel maar dat valt niet op. Alleen toen ik het doosje opendeed kwam er echt een sterke lijmgeur van de auto af net alsof het een kitje was.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Richard word geen DD word een mooie wagen van Montie, Maak eerst 1 van 1:43 en als het lukt wil ik er ook 1 in 1:18 hebben, maar die UT is irritant lastig te vinden.
Fish, zou je een plaatje kunnen schieten van de Spyker 2005 samen met de 2003 versie? Ben benieuwd hoe dit naast elkaar staat..
Ik heb er langer naar zitten kijken, vind die rolbeugels achterop helemaal geweldig!
Donkervoort schreef:Fish, zou je een plaatje kunnen schieten van de Spyker 2005 samen met de 2003 versie? Ben benieuwd hoe dit naast elkaar staat.. Ik heb er langer naar zitten kijken, vind die rolbeugels achterop helemaal geweldig!
zoiets