A1 Grand Prix
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Formule1nieuws.nl schreef:A1 Team Nederland wint 3 prijzen
Na de twee puntloze weekenden in Amerika en China is het toch nog een beetje een positief einde van het seizoen! Het team van Jan Lammers won namelijk drie prijzen.
De organisatie heeft een aantal prijzen uitgedeeld. Team Nederland won de meeste prijzen!
Op de officiele website van de A1 Grand Prix konden mensen over de hele wereld stemmen voor hun favoriete team. Het meest favoriete team van de wereld is team Nederland geworden.
Ook kreeg Nederland een prijs van de meeste en betrouwbaarste fans. En Jos Verstappen kreeg de prijs van de mooiste/spectaculairste inhaal actie. en dat was voor die inhaalactie van de winnende race van de Grand Prix van Zuid-Afrika in Durban.
Er waren nog 10 andere prijzen verdeeld. Waaronder de meest spectaculairste crash. Die won Khalil Beschir met zijn crash op Brands Hatch. De mooiste race was die van Zuid-Afrika waar Verstappen won!
Toch nog 3 prijzen

Kijk dat zijn leuke berichtjes, je hebt er niks aan maar 't is wel mooi om te lezen
. Vooral de verkiezing voor de mooiste inhaalactie vind ik top
.
En dan zijn we natuurlijk ook nog kampioen in het aantal gekregen drivethrough penalties
.
Dat Nederland 't meest favoriete team is verbaast me niks, ik heb niet voor niets ontelbare keren gestemd
.

En dan zijn we natuurlijk ook nog kampioen in het aantal gekregen drivethrough penalties

Dat Nederland 't meest favoriete team is verbaast me niks, ik heb niet voor niets ontelbare keren gestemd

Ik denk dat het Verstappen forum hier ook wel veel mee te maken zal hebben...maar hey, mij hoor je niet klagen. Super gewoonweg, 3 hele mooie prijzen voor Team Netherlands. Ik denk dat de wereld die A1GP heeft gevolgd nu wel weten wat Jos kan en zien wat hij in zijn mars heeft. Hetzelfde toch ook voor jongens al Young en Enge. Fittipaldi viel me wat tegen eigenlijk, maar tja, ook veel te laat ingekomen. En Scheider heeft ook wel wat pech gehad. Maar toch, hulde...alleen volgend jaar 1 assistentie team voor 1 race-team, en geen DAMS dat 2 of 3 teams runt, gelijkhied "all the way"
.

Schumi28 schreef:[..]
Toch nog 3 prijzen
Hier het volledige lijstje van de A1 site:
Other winners of the evening;
Most Supportive Franchise – Colin Giltrap, Emerson Fittipaldi, Tokyo Sexwale
Best Supporting Organiser – Sentul, Indonesia
Best Event Promoter – A1 Team China, A1 Grand Prix of Nations, China
Best Presented Event – A1 Grand Prix of Nations, Durban, South Africa
Most Proficient Commercial Partner – A1 Grand Prix Productions
Most Devoted Fan Base – A1 Team Netherlands
Most Appealing Livery – A1 Team Netherlands
Team PR Excellence – A1 Team New Zealand
Best Presented Team – A1 Team Ireland
Most Improved A1 Team – A1 Team Mexico
Most Extensive Product testing – Khalil Beschir, A1 Grand Prix of Nations, Brands Hatch, Great Britain
Most Spectacular Manoeuvre – Jos Verstappen, A1 Grand Prix of Nations, Durban, South Africa
Most Improved Driver – Stephen Simpson
Die Most Extensive Product testing is ook lachen

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooi resultaat voor Jos om het seizoen mee af te sluiten: 19e en 17e
Dat geeft goed hoop voor de 1e race van volgend seizoen

Dat geeft goed hoop voor de 1e race van volgend seizoen

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Schumi28 schreef:[..]
Ben benieuwd of Jos na de actie in Laguna Seca ook nog de eerste race van seizoen 2006/2007 gaat aanvangen
'T komt niet zozeer door de actie in Laguna Seca dat ik dit denk, maar volgend seizoen zal Jan toch ook zelf de centen moeten binnenhalen. Het zal me dus niets verbazen als er iemand gaat rijden met een flinke sponsor achter zich. Nu moet ik bekennen dat ik niet echt op de hoogte ben van alle sponsors van de diverse Nederlandse coureurs, ik weet alleen dat Van der Garde Telfort achter zich heeft staan.
Neemt niet weg dat ik hoop dat Jos volgend jaar weer achter het stuur zit

Wie wil er nog naar Zandvoort op 1 oktober als de A1 naar zandvoort komt?
Degene moet wel snel zijn met het bestellen van kaartjes want het schijnt nogal storm te lopen (als je wil zitten)
De tribune kaarten zijn bijna weg
Degene moet wel snel zijn met het bestellen van kaartjes want het schijnt nogal storm te lopen (als je wil zitten)
De tribune kaarten zijn bijna weg

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
boerke04 schreef:[..]
Ik wacht ook tot ik zeker weet of Jos meerijdt, zo niet dan heb ik ook geen reden om naar Zandvoort te gaan.
Ja, daarom ben ik ook aan het twijfelen. Maar aan de andere kant lijkt me het wel mooi om eens een A1 race live mee te maken, ook al rijdt Jos niet mee (hoewel ik het natuurlijk wel hoop)
Duinkaartjes zullen tot op zekere hoogte nog wel even leverbaar blijven denk ik. De duinen kunnen aardig wat mensen hebben, alhoewel het erg storm loopt

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Gisteren toch maar 4 tickets voor de A1GP Zandvoort aangeschaft.
Of Jos nu rijdt of niet, wil het gewoon weer eens maken zo'n evenement.
Kaarten voor tribune zijn al zo goed als weg. Een plek voor de duinen is nog aan te komen, maar ben ook al sites tegen gekomen waar ze voor het dubbele worden verkocht.
Alleen,.....mijn zoontje weet het ook en is nu al bezig met hoeveel nachtjes nog.
Voor de twijfelaars:
Ik ben ook enkele ticketbureaus tegengekomen die al helemaal uitverkocht waren,..én de mededeling dat er geen meer bijbesteld konden worden. Schijnbaar zijn de kaartjes toch gelimiteerd. Ongeacht of Verstappen rijdt of niet, zal het giga druk worden.Dan kun je alleen maar hopen dat als hij wél rijdt,....je niet te laat bent.
Tenminste, dat is mijn visie
Of Jos nu rijdt of niet, wil het gewoon weer eens maken zo'n evenement.
Kaarten voor tribune zijn al zo goed als weg. Een plek voor de duinen is nog aan te komen, maar ben ook al sites tegen gekomen waar ze voor het dubbele worden verkocht.

Alleen,.....mijn zoontje weet het ook en is nu al bezig met hoeveel nachtjes nog.

Voor de twijfelaars:
Ik ben ook enkele ticketbureaus tegengekomen die al helemaal uitverkocht waren,..én de mededeling dat er geen meer bijbesteld konden worden. Schijnbaar zijn de kaartjes toch gelimiteerd. Ongeacht of Verstappen rijdt of niet, zal het giga druk worden.Dan kun je alleen maar hopen dat als hij wél rijdt,....je niet te laat bent.
Tenminste, dat is mijn visie
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101