A1 Grand Prix

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Matt Modelautos schreef:Gisteren toch maar 4 tickets voor de A1GP Zandvoort aangeschaft.
Of Jos nu rijdt of niet, wil het gewoon weer eens maken zo'n evenement.
Kaarten voor tribune zijn al zo goed als weg. Een plek voor de duinen is nog aan te komen, maar ben ook al sites tegen gekomen waar ze voor het dubbele worden verkocht. :nuts:
Alleen,.....mijn zoontje weet het ook en is nu al bezig met hoeveel nachtjes nog. :doh:

Voor de twijfelaars:
Ik ben ook enkele ticketbureaus tegengekomen die al helemaal uitverkocht waren,..én de mededeling dat er geen meer bijbesteld konden worden. Schijnbaar zijn de kaartjes toch gelimiteerd. Ongeacht of Verstappen rijdt of niet, zal het giga druk worden.Dan kun je alleen maar hopen dat als hij wél rijdt,....je niet te laat bent.

Tenminste, dat is mijn visie

Of de kaarten worden straks voor een habbekrats aangeboden als alle Jos-fans van de kaarten afwillen omdat Jos niet rijdt :mrgreen:
fish88

Bericht door fish88 »

Hmm geen tribuneplaatsen meer, nu al 2 weken na de aankondeging :nuts:. Laat wel zien hoeveel fans Verstappen heeft en dat verklaart meteen ook de kijkcijfers van A1 in de hele wereld :whistle: . Ik kan me niet voorstellen dat het drukker word dan DTM 2004 want toen was het pas enorm vol. Misschien een idee om wat meer tribunes op Zandvoort aan te leggen, aangezien ze nu 3 evenementen hebben waar aardig wat mensen naartoe komen.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

:lol:
Moeten ze eerst de bouwvergunningen er door heen krijgen :mrgreen:
Maar een paar tribunes zal zeker niet mistaan, ook al niet voor de internationale uitstraling van het circuit.

F3
DTM
A1

zijn toch belangrijke evenementen met een dito uitstraling. Zandvoort kan op deze wijze veel mensen trekken ook de faciliteiten ook op een hoog peil houden.

Ik heb besloten om niet te gaan. Ik heb ooit eens 2 uur in de trein gezeten om bij het circuit te komen.
En ik heb eens met 35 graden in de auto gezeten voor Italia a Zandvoort gedurende 3,5 uur.

De tv lijkt mij dan een goed alternatief 8)
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Markopolo schreef:[..]

Of de kaarten worden straks voor een habbekrats aangeboden als alle Jos-fans van de kaarten afwillen omdat Jos niet rijdt :mrgreen:

De A1GP is méér dan alleen Jos Verstappen.
Menig autosportliefhebber en tevens Verstappen hater kijken namelijk ook A1. Daarbij zijn we in Nederland niet al te rijkelijk bedeeld met top autosport,....vind je ook niet. :mrgreen:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Matt Modelautos schreef:[..]

De A1GP is méér dan alleen Jos Verstappen.
Menig autosportliefhebber en tevens Verstappen hater kijken namelijk ook A1. Daarbij zijn we in Nederland niet al te rijkelijk bedeeld met top autosport,....vind je ook niet. :mrgreen:

Hap :angel:

Ik bedoel alleen maar dat de helft van Zandvoort straks gevuld is met Verstappen-fans en een deel van die alleen maar voor Verstappen komen, als nu blijkt dat deze niet rijdt zal een percentage daarvan zeggen van hmmm, ik verkoop mijn kaartje wel want Jos rijdt toch niet, waarop de A1GP-fans weer meer kaartjes hebben :wink:
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

rsh_scuderia schreef::lol:
Moeten ze eerst de bouwvergunningen er door heen krijgen :mrgreen:
Maar een paar tribunes zal zeker niet mistaan, ook al niet voor de internationale uitstraling van het circuit.

Bouwvergunningen voor steigers :shifty: zal wel niet al te moeilijk zijn
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Ik heb net ook maar voor de zekerheid 4 kaartjes besteld :mrgreen:

Lekker in de duinen struinen en niet hopelijk :pray: gaat het niet regenen :thump_down:

Alhoewel een regenrace wel leuk is
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Schumi28 schreef:[..]

Bouwvergunningen voor steigers :shifty: zal wel niet al te moeilijk zijn

Ik denk meer aan permanetne tribunes zoals ze dat doen in Assen :wink:

Het is tegenwoordig zelfs zo dat er bij veel gemeenten ook voor tijdelijke tribunes een bouwvergunning moet worden aangevraagd. :nuts:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ik denk niet dat die duinknuffelaars er tribune's op willen hebben, en in denk dat de ondergrond daar verder zich niet toe leid, of er moet een hoop in geinvesteerd worden.
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Las net op A1gp.com dat er in 5 dagen tijd al 25.000 kaarten zijn verkocht :thump_up:

Ze gaan onderzoeken of het mogelijk is dat er extra tribunes bijkomen en dat de mensen die een duinkaartje hebben gekocht een up-grade kunnen kopen naar een tribuneplaats :mrgreen: Goed bezig die Arabieren :worshippy:

Kan ik gelijk mijn vanmiddag vers aangeschafte duinkaartjes op 12 april inwisselen voor tribune plekken :lol:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

JoostV6 schreef:Kan ik gelijk mijn vanmiddag vers aangeschafte duinkaartjes op 12 april inwisselen voor tribune plekken :lol:

Dat zal wel met bijbetaling gaan :mrgreen: maar ze pakken het wel goed aan dus
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Schumi28 schreef:[..]

Dat zal wel met bijbetaling gaan :mrgreen: maar ze pakken het wel goed aan dus

Dat was ik idd vergeten ze zeggen :doh:

Logisch dat je moet bijdokken voor een zitplaats, alhoewel het tijdens de hele race op de tribune wel staan zal worden om niets te missen :mrgreen:
Afbeelding
Jos

Bericht door Jos »

heeft iemand nog wat gehoord over de schaalmodellen die bij de chineese GP te krijgen waren?
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Jos schreef:heeft iemand nog wat gehoord over de schaalmodellen die bij de chineese GP te krijgen waren?

Ik had Ebay ook al afgezocht alleen zonder resultaat helaas :thump_down:

Hopelijk binnenkort meer nieuws van de A1 organisatie want die schijnen met schaalmodellen bezig te zijn :?:
Afbeelding
Jos

Bericht door Jos »

heeft iemand de koerier-optie gekozen bij het bestellen van kaarten via A1GP? Zo ja , wat kost deze optie extra? Zijn er nog reserveringskosten etc? A1gp.com is de enige waar je op dit moment kan bestellen toch?
Plaats reactie