Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
3 weken geleden heb besloten om ook een donatie te doen en vriend van het forum te worden. Heb ook via een pb laten weten dat ik betaald had en al mijn gegevens stonden erbij. Tot mijn grote spijt en ongenoegen is er tot op heden nog niks gebeurd. En wanneer ik pb'tjes stuur naar de beheerder Muiter krijg ik gewoon geen antwoord.
Daarom open ik hier een topic... misschien dat er nu dan wel iemand reageerd. Oh en muiter, kan je het geld terug laten schrijven want ik heb mijn intresse verloren.
In je profiel staat dat je in Zwitserland woont , dus duurt
dat automatisch langer voordat het overgemaakt is.
Daarin tegen ( zoals Peter Parker al vermelde ) is Muiter net verhuisd
en zal het wel druk hebben met z'n huis en dergelijke.
En om dan via een topic te schrijven
"Oh en muiter, kan je het geld terug laten schrijven want ik heb mijn intresse verloren. " vind ik niet zo verstandig kun je ook via PB doen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
andre schreef:In je profiel staat dat je in Zwitserland woont , dus duurt dat automatisch langer voordat het overgemaakt is. Daarin tegen ( zoals Peter Parker al vermelde ) is Muiter net verhuisd en zal het wel druk hebben met z'n huis en dergelijke. En om dan via een topic te schrijven "Oh en muiter, kan je het geld terug laten schrijven want ik heb mijn intresse verloren. " vind ik niet zo verstandig kun je ook via PB doen.
Klopt woon in Zwitserland, maar mijn bankzaken gaan nog altijd via nederlandse rekeningen. En via pb sturen heeft weinig zin want heb er al verschillende verstuurd maar nergens een reactie op gehad. En als ie het heel erg druk heeft met verhuizen oke kan men begrijpen maar laat dan op zijn minst een berichtje achter of stuur even een pb'tje met dat alles in behandeling is maar dat het wat langer duren kan.
Een normale transactie vanuit Zwitserland is geregeld binnen 48 uur.
En dat is iets wat ik voor 100% zeker weet.
Het zal wel een reden hebben dat het nog niet is gebeurd.
Ik heb verder niks toe te voegen...
Maar die jongen heeft wel gelijk... dus als die z'n intresse verliest omdat hij op een dergelijke manier wordt behandeld... oftewel het nalaten van dat... lijkt het me toch een spoedige reactie wel op z'n plaats.
Trouwens... Muiter heeft de stichting opgericht met nog 2 andere personen... die verder ook geen binding hebben met het forum...
Slit me volledig aan bij de mening van Opel-DTM , al was het maar een klein PB'tje om te zeggen dat hij het later ging oplossen wegens huishoudelijke verranderingen was zeer zeker op zen plaats.
Maar feit is wel dat er nodig iets dient te veranderen aan de beleidsvorm van het forum.
DMR (Danny als ik me niet vergis ) heeft mijn inziens wel gelijk. Zowel intern als extern wordt er momenteel volop gel*lt, over hoe nu verder. Maar hoe je het ook went of keerd,...we zullen moeten wachten op antwoord van de beheerder.
Maar nu serieus, dat er iets moet veranderen lijkt me duidelijk. Ik zie 't al voor me dat Muit door welke omstandigheid dan ook een langere tijd niet online kan zijn en er gaat dan iets mis.....Ik ga toch Balkenende maar eens opbellen om te vragen wat hij er allemaal van denkt .
Volgens mij verdwijnt hier de essentie momenteel waarom dit forum er is. Het is de bedoeling om hier met mensen in contact te treden en gezellig en informatief met elkaar over de hobbie te praten. En na enkele berichten hier gelezen te hebben krijg ik een hele andere indruk. Jammer dat het zo moet.