Ik ben al een paar dagen deze (http://cgi.ebay.nl/FERNANDO-ALONSO-SIGN ... dZViewItem) veiling aan het volgen. De bieders worden gewoon misleidt, het is een 1 op 2 helm (staat overigens 1 keer vermeld..), maar ze bieden erop alsof het een 1 op 1 helm is. De verkoper misleidt ze met opzet want hij houdt de gebruikersnamen bijvoorbeeld geheim.
Ik heb een klacht ingedient bij eBay maar er is niets gebeurt, weet iemand een andere manier om deze veiling tegen te houden? Ik weet waar we het hier over hebben..
hoe klagen over een aanbieding op eBay?
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Re: hoe klagen over een aanbieding op eBay?
Jos schreef:Ik ben al een paar dagen deze (http://cgi.ebay.nl/FERNANDO-ALONSO-SIGN ... dZViewItem) veiling aan het volgen. De bieders worden gewoon misleidt, het is een 1 op 2 helm (staat overigens 1 keer vermeld..), maar ze bieden erop alsof het een 1 op 1 helm is. De verkoper misleidt ze met opzet want hij houdt de gebruikersnamen bijvoorbeeld geheim.
Ik heb een klacht ingedient bij eBay maar er is niets gebeurt, weet iemand een andere manier om deze veiling tegen te houden? Ik weet waar we het hier over hebben..
Maar het staat wél in koeienletters vermeld dat het een 1:2 schaal is.
THIS IS A ONE OF A KIND HALF SCALE REPLICA OF ALONSO'S OWN HELMET
Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was, want deze regel is toch écht niet te overzien. En schijnbaar zijn er toch veel mensen, die er schijnbaar véél geld voor over hebben. Als je meer dan 1200,00 euro wil betalen voor een item, neem ik aan dat je de beschrijving goed leest, en als je de Engelse taal niet machtig bent, minimaal het door iemand laat vertalen.

Dit valt voor mij in de categorie: "Met open ogen in een hoop stront stappen".

Alhoewel de helm overigens schitterend gemaakt is. Het woord "stront" is dus eigenlijk bedoeld als metafoor.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
zoals ik al zei staat het wel in de advertentie inderdaad, maar hoewel hij het constant over de helm heeft zegt hij maar 1 keer dat het een 1:2 replica is. Dit is geen normale prijs, ook niet voor een gesigneerde helm..Ongesigneerd kost hij 60 euro, gesigneerd heb ik ze zien gaan voor 300 a 400 maximaal, dus ergens klopt er wat niet..
Ik vind dit gewoon erg zonde geld..bedenk zelf maar eens dat je denkt dat je een echte helm krijgt en het blijkt een 1 op 2..Als de usernames bekend waren kregen ze in elk geval een mailtje van me..
Ik vind dit gewoon erg zonde geld..bedenk zelf maar eens dat je denkt dat je een echte helm krijgt en het blijkt een 1 op 2..Als de usernames bekend waren kregen ze in elk geval een mailtje van me..
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Jos schreef:zoals ik al zei staat het wel in de advertentie inderdaad, maar hoewel hij het constant over de helm heeft zegt hij maar 1 keer dat het een 1:2 replica is. Dit is geen normale prijs, ook niet voor een gesigneerde helm..Ongesigneerd kost hij 60 euro, gesigneerd heb ik ze zien gaan voor 300 a 400 maximaal, dus ergens klopt er wat niet.
De lettergrootte die ik enkele berichten hierboven gebruik waar het in staat over de "half scale", is dezelfde grootte als die in de advertentie gebruikt wordt. Niet te overzien dus. Daarbij was zijn startbod ook maar 99,00 dollar.
Het enige wat er niet klopt zijn de diegene die dit bedrag ervoor over hebben. :nuts:
Carpe Diem