Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
fish88 schreef:Hopelijk word dit de standaard voor ieder minichamps model , zon open motorkap is erg mooi.
Ikzelf zie niet echt de toegevoegde waarde van een open motorkap, maar dat is voor een ieder persoonlijk natuurlijk Maakt mij niks uit wat er onder die motorkap ligt ik ga er toch niet naar kijken, misschien omdat ik geen technische interesse heb
Ikzelf zie niet echt de toegevoegde waarde van een open motorkap, maar dat is voor een ieder persoonlijk natuurlijk Maakt mij niks uit wat er onder die motorkap ligt ik ga er toch niet naar kijken, misschien omdat ik geen technische interesse heb
De Minichamps F1 modellen zijn al zo mooi tegenwoordig dat ze eigenlijk niet veel meer te verbeteren hebben dus het enigste wat echt nog mooi kan worden is de motor .
Jij zal daar toch geen problemen mee krijgen als dat gebeurt, aangezien jou rijder alleen maar Hothweels rijd
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Zoooo die is gaaf geworden, de open motorkap is mooi maar voor mij niet echt van toegevoegde waarde. Ik koop het model immers vooral voor het Senna poppetje, en dus blijft de motorkap hier gewoon op de wagen .
Laatst gewijzigd door boerke04 op zo 16 apr 2006 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.