F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
autofreakie
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:roll: Vond de race echt niet leuk ! Je kan er bijna niet inhalen ! Als je zag dat Fernando een pak sneller ging dan Michael , en Fernando vond gewoon nergens een goede plaats om een aanval te plaatsen. :roll: De eerste Europese race van het seizoen was waarschijnlijk de slechtste van het hele seizoen. Hopelijk meer spektakel op de Nurburgring :drool:
Renault, Drive The Change !
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Zo te horen heb ik neits gemist! Heb de eerst 15-20 rondjes gezien, en bij rondje 40 heb ik nog een paar rondjes gekeken. Daarna kwam er weer visite, en ging de TV uit. Wel redelijk gedaan met mijn tipping, vooral de kwali :D
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Als je zag dat Fernando een pak sneller ging dan Michael , en Fernando vond gewoon nergens een goede plaats om een aanval te plaatsen.
Zo kun je t ook zien... maar als je 1,5 a 2 seconden sneller bent, kun je hem met zo'n voorsprong in het WK best een keertje als een echte vent proberen uit te remmen :evil:

Hij was weer als de soep van oma vandaag, verschrikkelijk laf :eh:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D al bij al doet alonso toch een goede zaak,met 2 de te worden ,voor de rest was er niet veel te zien hopelijk beterschap in duitsland :D
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Imola is ook niet echt een baan met 15 inhaal mogelijkheden, maar Alonso had op zijn minst zijn auto ergens naast kunnen prikken.
Het was toch een saaie race.
fish88

Bericht door fish88 »

Flying Dutchmen :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

De sponsers kunnen weer tevreden zijn. Waren weer ruim in beeld :mrgreen:
marsss
Contacteer:

Bericht door marsss »

Jack Plooij: Doornbos rijdt NA GP Monaco: http://airchecks.radio8fm.nl/jackontrack240406.wma
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

bron: http://www.formula1.com/race/news/4275/754.html
The really significant thing was that on the free lap after Fernando pitted, Michael showed he had some performance in reserve. On the lap we pitted, he did a lap of 1:25.7 - where his average speed in the ten previous laps, was 1:27.4. The lap-times during the second stint had not suggested he had that performance in reserve.

whahaha prachtig toch 8)
strategisch spelletje
Jos

Bericht door Jos »

ik vreesde dat al de hele tijd inderdaad. Echter Renault koos de aanval, en verloor. Ik kan er goed mee leven, Ferrari speelde het mooi en net als vorig jaar Alonso heeft Schumi dit jaar verdient gewonnen in mijn ogen, ook al was hij niet altijd het snelst.
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

Ik kan nergens foto's en/of filmpjes vinden van Albers crash...
Iemand???

edit: Ik heb inmiddels deze al gevonden... http://www.formule1.info/pagina_fotoboe ... albers.php
Greetz, Kale
marsss
Contacteer:

Bericht door marsss »

ga naar video.google.com en je vindt ze:)
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

marsss schreef:ga naar video.google.com en je vindt ze:)
Thanx
Greetz, Kale
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Marlboro wil salaris Schumacher/Räikkönen betalen

Het droomduo Michael Schumacher en Kimi Räikkönen lijkt voor Ferrari toch tot de mogelijkheden te behoren. Eerder leek geld een remmende factor te zijn voor het Italiaanse team, echter lijkt titelsponsor Marlboro nu met het nodige geld te willen komen om het ook daadwerkelijk te kunnen realiseren.

De geruchten dat Kimi Räikkönen komend seizoen de overstap naar Ferrari zal maken werden de afgelopen weken en maanden steeds hardnekkiger. Sommigen wisten zelfs te beweren dat het contract al vorig seizoen was ondertekend. Luca di Montezemolo ontkende echter dat er spraken was van een getekend contract, maar ontkend niet onder de indruk te zijn van de prestaties van de Fin.

Ondertussen is de toekomst van Michael Schumacher nog alles behalve zeker en zou hij zijn carrière een vervolg willen geven, dan zou de tweede plaats binnen het team niet al te veel geld mogen kosten. Althans, daar ging men eerder van uit. Nu schijnt echter Phillip Morris er veel aan gelegen te zijn om twee grote namen bij Ferrari onder contract te krijgen, dit weet Autosport te melden. Ferrari's titelsponsor Marlboro is namelijk bereid om de nodige 70 miljoen dollar te betalen, die de salarissen zou moeten dekken. De tweede grote naam zou dan die van Räikkönen zijn en dat betekend dat het ´droomduo´ Schumacher/Räikkönen voor komend seizoen tot de mogelijkheden behoort.

Philip Morris denkt namelijk dat het van een groot commercieel belang is om beide coureurs in het team te hebben. Marlboro is van plan om tot eind 2011 Ferrari te sponsoren, en wil klaarblijkelijk veel geld pompen in het team.
Poe poe zoveel geld erin willen pompen :shock:
Ze willen dus echt het witte vlak behouden als reclame 8)
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Kan dit soort berichten alleen maar toejuichen (om natuurlijk meteen weer te realiseren dat ik "voor" de kostenbesparing in de F1 ben :) :) ).
Gesloten