Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik heb gisteren een skyline erbij gekocht, omdat dit eigenlijk wel mijn droomauto is, moest ik natuurlijk wel een originele hebben ( deze blijft ook origineel ).
Ik ben nu bezig met het aanpassen van de jada toys remschijven, deze worden nog realistischer gemaakt. De originele schijven waren een beetje saai voor een getunede auto, vandaar dat ik deze ga gebruiken.
Ik heb besloten om de auto in een Initial D look te maken, dus geen al te schreeuwerige kleuren en geen carbon motorkap en kofferbak, maar gewoon in een zwarte kleur, dus een OLD-SKOOL look op een nieuwe wagen.
Ziet er erg mooi uit! Kleur staat erg goed, zeker met de zwarte velgen. Lak ziet er ook erg strak uit. Zo te zien heb je er al een clearcoat over heen gespoten.
Ik heb bij mijn r34 een diffusor en een high wing gemaakt, dit alles moet nog worden afgewerkt, want dit is het eerste begin. ik wil de auto een beetje de look geven van die skyline's waar ze in Japan ronde records mee zetten op circuits( time-attack cars zoals de mine's en de mcr skyline ). De spoiler zal waarschijnlijk niet worden als op de foto, maar dat zie ik dan wel.