Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Paar leuke foto's die ik kreeg van de enzo
erg mooi... dilemma wat ik met de eerste enzo van hothweels moet doen...
Deze moet eigenlijk ook in het geel komen...
edit: zie dat er op dit forum een resize functie zit, sleep de plaatjes naar je adresbalk en ze vervormen niet
Laatst gewijzigd door Erikderaaf op ma 28 aug 2006 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Toen ik de eerste foto zag dacht ik dat het om een normale HW ging. De F40 vond ik nog wel redelijk eruit zien maar deze ziet er aan de buitenkant gewoon uit als een normale HW .
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ik vind het allemaal minimaal hoor.
Verf en een kwast doet wonderen.
Enige verschil dat ik kan ontdekken is de rolbar en dat zilvere ding om het achterraam met een vuldop erop.
En daar moet je dan 30 tot 40 euro meer voor betalen.
Potje verf kost 2.50 en een kast 2 euro voor de rest leg ik het overige geld wel bij een andere wagen die ik wil kopen.
Dat is mijn mening
Als het verschil net zo is als de F40 Elite tov de HW of de Bburago dan zal het zeker de moiete waard zijn.
Het zit toch vaak in de details wat het verschil maakt.
Of iedereen het geld er voor over heeft moet je individueel bekijken.
Op het eerste oog ziet het er toch allemaal weer wat scherper uit.
Ben ik met je eens DTM.
Pas als je het model in handen hebt kun je de verschillen echt goed zien.
De foto's zijn ook niet 100%, op basis daarvan kan je niet goed beoordelen mijn inziens.
En als je een echte liefhebber bent hoef je geen BBR te kopen. Dit ligt puur aan je budget
ik kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen Eur 200,= over heeft voor een model. Dan is Eur 60,= veel schappelijker. (wellicht voor veel mensen ook realistischer)
rsh_scuderia schreef:Ben ik met je eens DTM.
Pas als je het model in handen hebt kun je de verschillen echt goed zien.
De foto's zijn ook niet 100%, op basis daarvan kan je niet goed beoordelen mijn inziens.
En als je een echte liefhebber bent hoef je geen BBR te kopen. Dit ligt puur aan je budget
ik kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen Eur 200,= over heeft voor een model. Dan is Eur 60,= veel schappelijker. (wellicht voor veel mensen ook realistischer)
Tuurlijk, ik vind het ook belachelijk veel geld maar ik heb het dan ook over de ENORME Enzo fan.
Er zijn ook mensen die een CMC Ferrari 250SWB kopen terwijl ze niet eens zo'n grote fan van Ferrari zijn.
Dan zullen grote Ferrari fans met hetzelfde budget waarschijnlijk wel gelijk voor een BBR gaan.
Ach ja laten we er geen nutteloze discussie van maken, HW zal aan dit model toch wel weer gaan verdienen...
Volgens mij zou het al heel erg gewaardeerd worden als je iets kon zeggen over de grootte van de wielen en dikte van de banden vergeleken met het vorige model
Als deze verbeterd zijn ga ik de Enzo Elite absoluut overwegen