The Vector is also a great model. I hope it will be released in 1/43 as well, some day
Gerwin z'n 1/18 collectie - update 24-04: PMA Carrera GT
very nice pics and on some of them the model really looks like the real car.
The Vector is also a great model. I hope it will be released in 1/43 as well, some day
Thanks!
Funny, you want to see a 1/18 model made in 1/43. Most of the time it are the 1/18 collectors who want to see a 1/43 model in their scale.
snelheid = evenwicht
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Je hebt er lol in om hem goed uit te laten komen.
Ik vind het erg leuk om buiten te fotograferen. Hoef je in ieder geval geen kunstlicht te gebruiken. Ook kun je mooie locaties uitzoeken. Nu is de locatie dit keer niet speciaal en dan is het afwachten of het wel mooi is nadat je in de kou op de grond hebt gelegen. Want zoiets kun je niet op het schermpje van de camera zien. Als ik het resultaat op de computer bekijk ben ik altijd heel blij als het er allemaal goed uitziet en dat het soms ook vrij echt lijkt. Ik blijf me nog steeds verbazen over de kwaliteit van de foto's van zo'n simpele camera (Nikon E4600).
snelheid = evenwicht
-
Dodge Charger 1970
@Dodge Charger,
Die S2000 van AutoArt heb ik toen gekocht voor 30 euro. Je hebt ze nu al zoals ook al gezegd in het topic dat je erover geopend hebt inclusief verzendkosten voor die prijs thuis staan.
En nu ga ik eigenwijs doen: blijf met je tengels van deze mooie auto af en laat hem origineel.
Die S2000 van AutoArt heb ik toen gekocht voor 30 euro. Je hebt ze nu al zoals ook al gezegd in het topic dat je erover geopend hebt inclusief verzendkosten voor die prijs thuis staan.
En nu ga ik eigenwijs doen: blijf met je tengels van deze mooie auto af en laat hem origineel.
snelheid = evenwicht
Eindelijk weer een update van mijn kant. Ik wacht nog steeds op m'n cossie en ondertussen heb ik nu een ander jaren '80 icoon gekocht. En het is weer een zeer goed modelletje van AutoArt.
Het betreft hier natuurlijk de BMW E30 M3, en dan in de Sport Evolution 'Cecotto' Edition uitvoering uit 1989. Deze uitvoering heeft zwarte BBS velgen, Evo II voor en achter spoilers, half lederen Motorsport stoelen, board-computer, speciale pookknop en instaplijsten, een serie-nummer plaatje onder aan de middenconsole en deze uitvoering introduceerde de 215 pk motor.
Hier wat snel geschoten foto's, het was helaas niet zulk mooi weer (begon te regenen) dus niet echt briljante foto's...

Het betreft hier natuurlijk de BMW E30 M3, en dan in de Sport Evolution 'Cecotto' Edition uitvoering uit 1989. Deze uitvoering heeft zwarte BBS velgen, Evo II voor en achter spoilers, half lederen Motorsport stoelen, board-computer, speciale pookknop en instaplijsten, een serie-nummer plaatje onder aan de middenconsole en deze uitvoering introduceerde de 215 pk motor.
Hier wat snel geschoten foto's, het was helaas niet zulk mooi weer (begon te regenen) dus niet echt briljante foto's...

snelheid = evenwicht
-
rsh_scuderia
- Moderator
- Schaal: 1:18
- Jolly Club
Ben ik al mee bezig geweest, het leek inderdaad een beetje zo'n sjonnie-ding.Héle mooie bak, maar ik zou de antenne even rechtbuigen, lijkt een beetje sjonnie-achtig zo
Inderdaad, lijkt me ook leuk om nog een keertje de raceversie waarin Cecotto gecrossed heeft te kopen.Straatversie op basis van een DTM wagen zijn koel!
snelheid = evenwicht

En super gave foto's