F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Jolly Club schreef:
en er zijn zat race's waar schumacher gewonnen heeft die wel mooi waren :shifty:
Je realiseert je wel dat St.Paul om bewijzen gaat vragen als 'ie dit leest hè :mrgreen:
Ik heb het in dit geval niet over het winnen van MS, maar wat er vanaf plaats 2 gebeurde ;) eergister was het gewoon ploffende motortjes tellen en zelfs een Kimi die niet aan de bak ging bij Massa, dus....

St. Piemel mag komen hoor :mrgreen:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D en niet alleen st-paul denk ik zo,voor mij was het ook weer de zoveelste overwinning die hij pakt in de pits zoals de meeste van zijn 86 overwinningen die hij in een rechtstreeks duel gewonnen heeft kan je tellen op je 10 vingers (zal er niet ver naast zjn) denk ik.
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos

Bericht door Jos »

daarom wil ik dus af van die pitstops :twisted:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Jos schreef:daarom wil ik dus af van die pitstops :twisted:
:mrgreen: je bent dus niet alleen jos ,pitstops weg er mee :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Die discussie hebben we al gehad en daar kon niemand met een actie van na '95 komen.... :mrgreen: Case closed wat mij betreft.

Spanje ‘05 heb ik even terug gezocht op het forum, aan de reactie te zien doodsaaie race met als enige lichtpuntje dat Kimi won. Ik weet genoeg. Ik vul de tipping in voor Spanje en verder besteed ik er geen moeite aan. Ik wens MS vast succes in zijn 3 snelle rondjes en “prachtige” overwinning en Alonso met zijn “mij ook goed” 2de plek. Helaas voor beide ga ik me bezig houden met een strijd in onze achtertuin tussen 2 grasprietjes. :worshippy: Lekker in het zonnetje, muziek aan en lekker luieren. :dance:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jos

Bericht door Jos »

spanje is doorgaans een rete-saaie gp inderdaad..
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Wat een Ide(e) van de FIA om Ide zijn licentie af te pakken :mrgreen:
Weg met die kamikaze-acties, wat dat betreft houdt Sato zich nog redelijk rustig :think:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Neem me niet kwalijk heren als ik ernaast zit. :oops: :mrgreen:
Maar volgens mij is de huidige F1 wereldkampioen ook niet "wereldkampioen" geworden door allerlei spectaculaire inhaalakties (iemand op een ronde zetten buiten beschouwing gelaten). :whistle:
Het is maar net door wat voor "bril" je kijkt. ( rood,....of geel/blauw)
Tjeeeesus,.....dat IK het nog ooit voor M.Schumacher op zou nemen. :twisted:

Vond trouwens de laatste 2 overwinningen door Ferrari, meer dan verdient.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

you tha man!
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Matt Modelautos schreef: Maar volgens mij is de huidige F1 wereldkampioen ook niet "wereldkampioen" geworden door allerlei spectaculaire inhaalakties (iemand op een ronde zetten buiten beschouwing gelaten). :whistle:
Het is maar net door wat voor "bril" je kijkt. ( rood,....of geel/blauw)
Tjeeeesus,.....dat IK het nog ooit voor M.Schumacher op zou nemen. :twisted:
Daarom noemde Flavio Briatore hem ook de nieuwe/nog beter dan Schumacher... :dance: :mrgreen: :angel:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jos

Bericht door Jos »

Matts Modelautos schreef:Maar volgens mij is de huidige F1 wereldkampioen ook niet "wereldkampioen" geworden door allerlei spectaculaire inhaalakties
ik geef je zeker geen ongelijk Matt, maar ik kan me nog een gevalletje "oren wassen" in Suzuka buitenom in 130R herinneren :worshippy:
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

de loopgraven zijn weer ingenomen....
en dat zijn al oude loopgraven ook... dan toch maar weer ff verder met F1-2006

ik hoop dat Button nu eindelijk een gaat vlammen.... zou Barrichello dan de eerste overwinning voor Honda in de wacht gaan slepen..

lijkt wel niet te mogen lukken met Jenson....
zipper

Bericht door zipper »

Jos schreef:[..]

ik geef je zeker geen ongelijk Matt, maar ik kan me nog een gevalletje "oren wassen" in Suzuka buitenom in 130R herinneren :worshippy:
Nou en wat liep de Ferrari van Schumacher top daar zeg! :?

Ontopic: Ik denk dat Honda nog even moet wachten voordat ze hun eerste winst gaan pakken. Het is allemaal net niet de laatste tijd.
Bezoek ook eens mijn website
Afbeelding
http://www.zipper-scales.be
fish88

Bericht door fish88 »

F1 racing bescouw ik niet echt als 1 van de onbetrouwbaarste site's dus laten we hopen dat dit waar is. Alleen dat bedrag wat hij meeneemt... (oeps it als hij maar wat presteert)

DOORNBOS GAAT RACEN IN MONACO
F1Racing.net kan exclusief onthullen dat Robert Doornbos vanaf de Grand Prix van Monaco het stoeltje van Christian Klien bij Red Bull over zal nemen. De Rotterdammer was de afgelopen races al derde coureur, maar een enorme financiële injectie van zijn hoofdsponsor Muermans heeft er voor gezorgd dat hij promotie zal maken. In totaal zal Muermans een recordbedrag van vijftien miljoen euro betalen om Doornbos in de auto te krijgen.
Click here to find out more!

Muermans betaalde aan het begin van dit seizoen al acht miljoen euro om Doornbos als derde rijder binnen te krijgen bij Red Bull en voor deze promotie betaalt de sponsor nog eens zeven miljoen extra. Dit aanbod is voor Red Bull dusdanig aantrekkelijk, dat de niet onverdienstelijk presterende Christian Klien aan de kant geschoven wordt. De Oostenrijker zal komend weekend, in Barcelona, voorlopig voor de laatste keer in actie komen als teamgenoot van David Coulthard.

Doornbos maakte vorig seizoen zijn racedebuut in de Formule 1 als teamgenoot van Christijan Albers bij Minardi. In oktober 2005 reed hij, tijdens de Grand Prix van China, zijn laatste race in dienst van dienst van de Italiaanse renstal. Red Bull zal vermoedelijk komende maandag, een dag na de Grand Prix van Spanje, het nieuws officieel bevestigen.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=117790
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Jos

Bericht door Jos »

het was al zo toen het stewart heette, het bleef zo toen het jaguar was, en nu het red bull is is het nog steeds zo: red bull zakt gedurende het seizoen alleen maar terug. De eerste races konden ze nog een klein beetje laten zien, maar de laatste races zijn alweer dramatisch..
Gesloten