Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- autofreakie
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mijn voorkeur gaat juist uit naar de Lotus. De 1978 versie was natuurlijk fantastisch zowel in prestaties als in kleurstelling (JPS zwart met goud). Maar de '79-er in dat groen mag er ook wezen. Heerlijk om die gouwe ouwe weer eens te zienrsh_scuderia schreef:Met name dee 312T heeft mijn voorkeur, een van de mooiste F1 auto's ooit gemaakt.

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Via Capri gek deze leuke wagentjes gekregen.
Raad de schaal!

Mijn nieuwe camera is echt een aanwinst.
Raad de schaal!

Mijn nieuwe camera is echt een aanwinst.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 09 mei 2006 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Donkervoort
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ja en ik ben nu weer helemaal bezig met F1 van de jaren 70-80 en Le Mans is ook nog een item om te sparen. Daarom vind ik jouw verzameling ook zo leuk. Van alles en nog wat in 1:43.jonnoT schreef:Jij verzamelt ook alles, hè.1/43, dinky's, siku, 1/60, archeologische vondsten
En ze zijn ook allemaal even leuk om naar te kijken.
![]()
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Met dank aan Frank die voor mij de kratjes van deze Limonade Siku truck heeft gevonden.
Het wrak van de truck heb ik bij de vorige forum bijeenkomst gevonden in de bak bij Frank. Via een ander forum lid vond ik de spiegels uitlaat en een frontje voor de grille.

De truck en heftruck zijn van Siku en de figuurtjes van Corgi.
Verder heb ik de Spyker opgehaald uit Zaandam, een schitterend model en nu heb ik spijt dat ik nooit de 1e Spyker Le Mans heb gekocht.

Tenslotte is eindelijk mijn Shadow van Jan Lammers weer terug in mijn verzameling. Tijdens de 1e Forum bijeenkomst is hij in de auto op de terugweg in het koffertje gevallen en was het model danig uit elkaar. Barend uit Zaandam van Minicars heeft hem weer in elkaar willen zetten, maar zag ook dat de verf niet goed reageerde en bobbelde. Hij heeft toen nieuwe decals bestelt en hem opnieuw gespoten. Hij is weer schitterend geworden.

Het wrak van de truck heb ik bij de vorige forum bijeenkomst gevonden in de bak bij Frank. Via een ander forum lid vond ik de spiegels uitlaat en een frontje voor de grille.

De truck en heftruck zijn van Siku en de figuurtjes van Corgi.
Verder heb ik de Spyker opgehaald uit Zaandam, een schitterend model en nu heb ik spijt dat ik nooit de 1e Spyker Le Mans heb gekocht.

Tenslotte is eindelijk mijn Shadow van Jan Lammers weer terug in mijn verzameling. Tijdens de 1e Forum bijeenkomst is hij in de auto op de terugweg in het koffertje gevallen en was het model danig uit elkaar. Barend uit Zaandam van Minicars heeft hem weer in elkaar willen zetten, maar zag ook dat de verf niet goed reageerde en bobbelde. Hij heeft toen nieuwe decals bestelt en hem opnieuw gespoten. Hij is weer schitterend geworden.

De leeuw is weer terug!