F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Motorhomepje bouwen en erachter komen dat dat toch iets te veel in de kosten gaat lopen, ja dan moet je wat hé :lol:

:think: maar nemen ze Doornbos nu voor zijn talent aan of voor de doekoe's :angel:
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Markopolo schreef:Motorhomepje bouwen en erachter komen dat dat toch iets te veel in de kosten gaat lopen, ja dan moet je wat hé :lol:

:think: maar nemen ze Doornbos nu voor zijn talent aan of voor de doekoe's :angel:
Volgens diverse sites nemen ze Doornbos om z'n centen
(na jah Muerman's centen dan)
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik vrees dat de centen hier op de eerste plaats komen,spijtig voor doornbos :oops:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

was ook sarcasties bedoeld heren ;)
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Markopolo schreef:Motorhomepje bouwen en erachter komen dat dat toch iets te veel in de kosten gaat lopen, ja dan moet je wat hé :lol:

doekoes... 7 miljoen stuks :mrgreen:
Jos

Bericht door Jos »

het verhaal wordt alweer ontkend, dus zullen we maar gewoon wachten en zien wie in de wagen zit in monaco..?
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Doornbos niet de vervanger van Klien

12-5 - ,,Klinkklare onzin.” Marco Zecchi, manager van Robert Doornbos, is boos. Op internet is het verhaal verschenen dat zijn pupil in Monaco Christian Klien gaat vervangen. Volgens de Italiaan is dat pertinent niet waar.

De website F1Racing wist gisteren te vermelden dat Robert Doornbos vanaf Monaco geen vrijdagcoureur meer is. Hij zou daar Christian Klien gaan vervangen. De website beweerde bovendien dat sponsor Harry Muermans een bedrag van maar liefst 15 miljoen euro (!) neer geteld heeft. ,,Belachelijk,” reageert Zecchi op het gerucht. ,,Het is pertinent niet waar. Ik ben echt heel teleurgesteld en boos. Het is elke keer dezelfde website die dit soort onzinverhalen over Robert de wereld in brengt. Ik ben het nu zat. Die ongein moet ophouden.”

Het vervelendst vindt de Italiaan het voor het team. Elke keer moet hij weer tegenover teambaas Christian Horner en Red Bull-eigenaar Dieter Mateschitz uitleggen hoe die verhalen de wereld in komen. ,,Waar het verhaal vandaan komt, kan je raden. Die website sponsort een andere Nederlandse Formule 1-coureur. Maar waarom zij zulke verhalen rondbazuinen? Ik zou het echt niet weten.”

Volgens de manager zouden de mensen ook beter moeten weten. ,,Als het echt zo zou zijn, dan hoor je dat toch niet van mensen uit het Albers-kamp? Ik ga mijn geheimen toch niet met Lodewijk (Varossieau, red.) delen?” Hij vervolgt: ,,Red Bull is een professioneel team. Een topteam. Zij komen geen geld te kort. Als het niet zo in en intriest zou zijn, zou je eigenlijk hard om dit verhaal moeten lachen.”

Juist op dat moment loopt Robert Doornbos langs. De Rotterdammer is op weg naar de garage om zich voor te bereiden op de eerste trainingssessie. We roepen hem: ,,Hé, daar is de man van vijftien miljoen!” Doornbos lacht: ,,Ik heb inderdaad gelezen dat ik een rijk man ben…”
Bron: Formule1.nl

:lol: Wat een bekvechterij weer tussen de Hollanders :?
boerke04

Bericht door boerke04 »

Ze blijven Red Bull maar een topteam noemen, ik kan me eerlijk gezegd geen resultaten herinneren die dit predikaat eer aan doen :eh: .
Of ben je een topteam als je een dik motorhome hebt :think: .
Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

boerke04 schreef:Ze blijven Red Bull maar een topteam noemen, ik kan me eerlijk gezegd geen resultaten herinneren die dit predikaat eer aan doen :eh: .
Of ben je een topteam als je een dik motorhome hebt :think: .
DC heeft zijn hele cariere alleen maar bij topteams (Williams/Mclaren) gereden, dus dat zal het wel zijn. :mrgreen:

Toegevoegd na 53 minuten:

http://rapidshare.de/files/19859639/Alo ... e.wmv.html

Beelden van Alonso op de Nordschleife afgelopen week.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

St. Paul schreef:Het is dat Schumacher (wiens carriere meer te danken heeft aan het wegvallen van Senna)
Ach ja David Coulthard heeft zijn hele carriere aan het wegvallen van Senna te danken 8) en daar ben jij zo'n fan van :mrgreen: .
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
fish88

Bericht door fish88 »

Klote Mclaren
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D het ziet er naar uit dat mijn favoriete team dit jaar weer eens niet zal mee doen voor de titel ,je mag dan al wel de mooieste wagen hebben en een betrouwbaarder motor hebben dan verleden jaar ,daar blijft het bij want de mercedes motor heeft heel veel van zijn snelheid verloren .het wordt dus weer eens een klote jaar voor kimi en mclaren :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Mercedes, het is en blijft toch ook een k@# merk.

Wat een waardeloze motoren bouwer.
Afbeelding
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Niels schreef:Mercedes, het is en blijft toch ook een k@# merk.

Wat een waardeloze motoren bouwer.
al 12 jaar achter mijn voorgrille... en nog steeds als een zonnetje...

zou het aan de rijstijl van Kimi liggen dat hij er maar zo kort mee doet :mrgreen:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

zou het aan de rijstijl van Kimi liggen dat hij er maar zo kort mee doet :mrgreen:
:naughty: Nee nee Michel, het ligt nooit aan Kimi, want Kimi is wereldkampioen in spé... (net als Button, Webber, Heidfeld, Fisico, DC etc. etc.) en hij is niet te vergeten de 'God of overtaking'

Ferrari kan zich opmaken voor weer járenlang niks, en daar komt Kimi bij helpen :mrgreen:

:twisted:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gesloten