Toen de sterren nog aan de hemel stondenCurbstone Models schreef:[..]
al 12 jaar achter mijn voorgrille... en nog steeds als een zonnetje...

Dat reglement is juist in het leven geroepen om de hegemonie van Ferrari wat te tempereren maar misschien heb je nog een roze bril op117ayrton schreef:ik ben het niet eens met je,het ligt helemaal niet aan kimi,maar aan de motor van mercedes die of wel heel snel is maar ook zeer snel kapot gaat en nu betrouwbaar is maar geen snelheid heeft,wat je daar zegt van wereldkampioen in spe zoals button webber enz ,vind ik ronduit belachelijk want kimi is toch wel 1 of 2 kalibers hoger dan deze andere heren ,vergeet ook niet dat ook schumi niet ver geraakt als zijn wagen niet goed is kijk maar naar verleden jaar(ze hebben er zelfs het reglement weer voor veranderd)zie banden
Oh had Ferrari veel te vieren dan vorig jaarSchumi28 schreef:[..]
Dat reglement is juist in het leven geroepen om de hegemonie van Ferrari wat te tempereren maar misschien heb je nog een roze bril opnet als heel veel anderen
Maar gij heb nog steeds die rode opSchumi28 schreef:[..]
Dat reglement is juist in het leven geroepen om de hegemonie van Ferrari wat te tempereren maar misschien heb je nog een roze bril opnet als heel veel anderen
tja ik dacht niet dat ik een roze bril draag ,de jouwe is heel rood dat is zeker en blind ook als het over anderen gaat dan schumi ,zet je rode bril eens af en wees eerlijk in je mening het reglement is duidelijk veranderd omdat ferrari verleden jaar er niets van bakte .Schumi28 schreef:[..]
En zo is het........en NIET anders.117ayrton schreef:[..]
tja ik dacht niet dat ik een roze bril draag ,de jouwe is heel rood dat is zeker en blind ook als het over anderen gaat dan schumi ,zet je rode bril eens af en wees eerlijk in je mening het reglement is duidelijk veranderd omdat ferrari verleden jaar er niets van bakte .
Special Models schreef:[..]
En zo is het........en NIET anders.
Was Schumi vorig jaar kampioen geworden dan was het gewoon bij het oude gebleven.
Precies. Ferrari begint voor de zoveelste keer te zeuren dat de kosten te hoog worden. De andere teams zijn het hier mee eens en beginnen met een limiet op de tests, Fia drukt oa de kosten door motoren en banden verplicht langer mee te laten gaan en de dure invoering van de V8 die op termijn kosten en PK's moet gaan drukken. Maar wie blijft met een excuusje toch weer extreem veel testen? En waarom komen de bandenwissels plots weer terug terwijl er ook andere simpelere oplossingen zijn? En wie begon eind vorig jaar weer vrolijk te zeuren dat de kosten te hoog zijn en zijn, nu de condities weer naar hun hand liggen, plots wel voor een testlimiet (tot ze weer gaan verliezen...).Markopolo schreef:
Maar vorig jaar had Michelin een sublieme band (op USA na dan) die een hele race meeging en was Bridgestone nergens, nu hebben we ineens weer bandenwissels, beetje vreemd naar mijn idee
Dus Todt moet niet zo mauwen over dat de puntentelling tegen Ferarri wasDie wist toen toch wel dat Ferrari niet te kloppen was en leek het nog iets van op een gevecht, en nu valt het kwartje even niet goed en gelijk is het gezeik er weer, en dan als laatste zin gebruiken, "Maar ik maak me eigen er niet meer druk over." Yeah, Right!
Het meest mooie van de hele GP vond ik de laatste ronde, en dan vooral om al die Spanjaarden die los gingen op de tribunes. Sfeerbeelden kan ik altijd wel waarderen117ayrton schreef:inderdaad de jos is blij omdat alonso won ,en daarmee is alles bijna gezegd;of het moet nog de inhaal beweging zijn van kimi bij de start,voor de rest inderdaad zeer slaapverwekkend,en ik vrees dat het dit jaar meestal zo zal blijven,monaco beloofd al niet veel goeds
Ik heb niet gekeken maar werd er op gewezen en op tbk stonden de beelden van vandaag gelukkig al online, ik had het niet beter kunnen verwoorden Martin.Jolly Club schreef:
Nee nee Michel, het ligt nooit aan Kimi, want Kimi is wereldkampioen in spé... (net als Button, Webber, Heidfeld, Fisico, DC etc. etc.) en hij is niet te vergeten de 'God of overtaking'