modelcarcenter.com
- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18
modelcarcenter.com
Wie kent deze online shop en heeft er ervaring mee?
Is al een topic over... en wegens onduidelijke redenen zit hier een slotje op... klikkie doen
Heb er zelf een aantal verkopen gedaan... en die waren goed
Er zijn op dit forum die er gekocht hebben...
Ik zelf kijk er veelal voor de aanbiedingen... de rest van de prijzen zijn nagenoeg ongeveer gemiddeld...
Heb er zelf een aantal verkopen gedaan... en die waren goed

Er zijn op dit forum die er gekocht hebben...
Ik zelf kijk er veelal voor de aanbiedingen... de rest van de prijzen zijn nagenoeg ongeveer gemiddeld...
- rpmobilitydesign
- Carfanatic
- Contacteer:
kvk nummer kom overeen met deze zaak:Opel-DTM schreef:Is al een topic over... en wegens onduidelijke redenen zit hier een slotje op... klikkie doen
http://www.modelcarfreak.com/

- rpmobilitydesign
- rpmobilitydesign
ho ho dat heb je mij niet zien typen,fish88 schreef:Het is gewoon dezelfde zaak dus niet denken dat het gelijk oplichters zijn ofzo. Ene is gewoon site van hun winkeltje en andere voor hun online shop
alleen als het de zelfde winkel is zou je het zelfde aanbod en prijzen verwachten, daar staat tegen over dat er kennelijk een winkel bestaat in Tiel waar je verhaal kunt halen mocht er iets mis zijn.
Heb daar een tijdje terug ook besteld; een ouder Schuco-model van de Rover 75 waar ik al een tijdje naar opzoek was. Maar die bij deze online-shop nog op voorraad lag voor een leuk prijsje . Binnen 2 dagen had ik het model keurig verpakt thuis bezorgd. En de rekening kon idd achteraf betaald worden. Prima service dus. 

MvG. Jeroen
Idd mailen schiet totaal niet op...fobie schreef:Heb er iets besteld.Heb een bevestiging gekregen(automatisch).Maar nu wacht ik op de gegevens om de overschrijving vanuit Belgie te doen.Heb al tweemaal gemaild maar ze antwoorden verd*mme niet.
Misschien kun je betalen via iemand in NL... en anders gewoon nog een keer bestellen.
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
- Lexusfreak