Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Zaterdag was ik in de buurt van Schijndel, even langs geweest op de koffie.
Erg gezellig en even bij gekletst, jammer dat Schijndel niet wat dichterbij ligt...
Via een omweg (Thanx NascarTim!!!) zijn vandaag 3 verse Monstertrucks bij mij thuis afgeleverd.
Frank bedankt voor het reserveren, ik hoop snel iets van je horen over nieuwe Monstertrucks die je binnenkrijgt.
Via een omweg (Thanx NascarTim!!!) zijn vandaag opnieuw 2 verse Monstertrucks 1:24 bij mij afgeleverd.
Frank bedankt voor het reserveren, ik hoop snel iets van je horen over nieuwe Monstertrucks die je binnenkrijgt.
ben er net voor de eerste keer geweest zag er allemaal mooi uit
ik heb er een mooie autoart PORSCHE 911 GT3R 24HRS DAYTONA GT CLASS 2002 WINNER "RACER'S GROUP" BUCKLER/SCHROM/BERNHARD/BERGMEISTER #66 gekocht en hij is mooi
Afgelopen vrijdag weer een LeMans aanwinst opgehaald bij Frank. Goede adviezen gekregen aangaande de decal-ombouw van racing naar Rothmans (kenners weten nu al dat het om de Minichamps Porsche 956L gaat) waardoor deze ombouw diezelfde avond nog een feit was. Ook nog een leuke primeur kunnen bemachtigen voor weinig geld. De koffie was ook weer present naast een gezellig gesprek. Wederom Toppie !!!
Afgelopen zaterdag tijdens een Amerikaanse-Auto-Meeting in Den Bosch bij Frank weer wat diecast auto's kunnen scoren.
Frank had tot mijn grote verrasing een "Cars"-Lizzie kunnen bemachtigen, Thanx Frank!!!!