Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
weer een nieuwe toevoeging. Het duurde even want de beste japanner had me een set verkeerde auto's gestuurd, maar ik heb de goede dan ook tegen een hele aardige prijs gekregen. De nieuwe versie is de "Champion du Monde des Pilotes 2005" editie:
Hele mooie wagen , en ik vind het leuk dat ze bij de Michelin edities zo het mannetje van Michelin bijzetten ! Leuke aanwinst !! Maar ik zie nu ook hoe gelimiteerd hij is hij zal weer poen gaan kosten !
Nadat de beschadiging (op dit moment) redelik opgelost is laat ik toch mijn laatste aanwinst zien. Het is een kado van Michelin aan de techische staf die de 3 wereldtitels mogelijk maakte. Er zijn er 300 van gemaakt, en 1 is er aan mij verkocht voor een prikje door een techneut die er geen plaats meer voor had. Het is een 1:18 box (tenminste, de F1 en WRC, de MotoGP weet ik de schaal niet van), en meet 50 cm in de breedte. Voor de duidelijkheid, ik heb het gekocht omdat Alonso erop staat
Er staat nergens iets van een fabrikant. Het is denk ik niet door een fabrikant samengesteld, aangezien er heel eenvoudige materialen gebruikt zijn die aan elkaar zitten door middel van dubbelzijdige tape. Er makkelik in elkaar te zetten dus.
De WRC is van AutoArt, de F1 van hotwheels natuurlik en de motor moet ik nog uitzoeken. Ik denk dat een lokale modelautowinkel hier een paar daagjes aan gewerkt heeft voor Michelin.