Misschien een idee om naar 6mm over te gaan. Scheelt behoorlijk in de prijs als het goed is.ViperArry schreef:Ik blijf me er ook telkens weer over verbazen.....
Eigenlijk is er teveel te koop.
M'n kast was namelijk direct na het monteren alweer helemaal vol.....
En, zoals jullie al aangaven is 8mm glas erg, erg prijzig. (Iemand tips om goedkoop daaraan te komen?)
ViperArry, Competition Coupe, handbuilts
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
@Erik,
Ik heb bij sommige 8 mm stukjes deze truc al moeten toepassen....
Zal eens proberen hoe dat uitpakt.
Lukt het niet dan moet ik gewoon wat overuren gaan maken
Je kunt tenslotte niet altijd geluk hebben....
@Bracer,
De kleur is inderdaad lastig, maar wel bijzonder omdat ie licht verkleurt. Standox heeft een aantal modellen gemaakt die hun lak laten zien (voor prof bedrijven). Ik kocht er ooit al een RT/10 van, nu volgt de GTS.
En voor wat betreft t logo, misschien mag je m wel van me overkopen... we PM-en nog wel.
Ik heb bij sommige 8 mm stukjes deze truc al moeten toepassen....
Zal eens proberen hoe dat uitpakt.
Lukt het niet dan moet ik gewoon wat overuren gaan maken

@Bracer,
De kleur is inderdaad lastig, maar wel bijzonder omdat ie licht verkleurt. Standox heeft een aantal modellen gemaakt die hun lak laten zien (voor prof bedrijven). Ik kocht er ooit al een RT/10 van, nu volgt de GTS.
En voor wat betreft t logo, misschien mag je m wel van me overkopen... we PM-en nog wel.
Laatst gewijzigd door ViperArry op vr 28 jan 2011 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
dat ziet er waarschijnlijk niet uit... in vergelijking met de rest van de platen.
Daarnaast zullen ze verder doorbuigen dan de glasplaten, maar iig bedankt voor de tip!
Toegevoegd na 3 uren 54 minuten:
Omdat ik niet weet waar dit soort spul hoort.....
Vanmiddag kwam ik een site tegen met een werkelijk snoepwinkeltje voor de Viper verzamelaar.
Gekken bij elkaar die gewoon autos nabouwen.
Wat krijg je dan? (Ze zijn niet van mij hoor!!!!)

Voor de niet-kenners. Bburago heeft de eerste generatie RT/10 Vipers uitgebracht. De 2e gen, met oa andere velgen en motorkap werd nooit in schaal uitgebracht.....
Veelbelovend. Morgen krijg ik mn pass om ook wat dingen te laten zien ter plaatse.....
Daarnaast zullen ze verder doorbuigen dan de glasplaten, maar iig bedankt voor de tip!
Toegevoegd na 3 uren 54 minuten:
Omdat ik niet weet waar dit soort spul hoort.....
Vanmiddag kwam ik een site tegen met een werkelijk snoepwinkeltje voor de Viper verzamelaar.
Gekken bij elkaar die gewoon autos nabouwen.
Wat krijg je dan? (Ze zijn niet van mij hoor!!!!)

Voor de niet-kenners. Bburago heeft de eerste generatie RT/10 Vipers uitgebracht. De 2e gen, met oa andere velgen en motorkap werd nooit in schaal uitgebracht.....
Veelbelovend. Morgen krijg ik mn pass om ook wat dingen te laten zien ter plaatse.....

Laatst gewijzigd door ViperArry op za 20 mei 2006 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
-
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
Wow een 1:1!
(Woon je een beetje bij mij in de buurt?)
Zoals je hierboven kunt zien worden ze wel gemaakt, alleen dat is handwerk.
Ik had de Vipers op de Amerikaanse Viperclubsite gevonden, en dacht.... ik post ze even in mn eigen Vipertopic.
Gisteren was het eindelijk zover, na lang wachten kwam het bericht dat er weer een doos was gearriveerd.....
Time to burn some rubber! Zo snel mogelijk werden de modellen opgehaald en vanmorgen gelijk maar even op de foto gezet.
Helemaal voorzien van een Custom Paintjob staan ze inmiddels in mijn verzameling.

En een Gifgroene..... Venomgreen!

Misschien dat ik binnenkort de gespoten rand van de voorruit ga vervangen door een normale zwarte. Wat vinden jullie ervan?
Beetje goede fotos maken viel nog niet mee......
Binnenkort meer!
(Woon je een beetje bij mij in de buurt?)
Zoals je hierboven kunt zien worden ze wel gemaakt, alleen dat is handwerk.
Ik had de Vipers op de Amerikaanse Viperclubsite gevonden, en dacht.... ik post ze even in mn eigen Vipertopic.
Gisteren was het eindelijk zover, na lang wachten kwam het bericht dat er weer een doos was gearriveerd.....
Time to burn some rubber! Zo snel mogelijk werden de modellen opgehaald en vanmorgen gelijk maar even op de foto gezet.
Helemaal voorzien van een Custom Paintjob staan ze inmiddels in mijn verzameling.

En een Gifgroene..... Venomgreen!

Misschien dat ik binnenkort de gespoten rand van de voorruit ga vervangen door een normale zwarte. Wat vinden jullie ervan?
Beetje goede fotos maken viel nog niet mee......
Binnenkort meer!