De collectie van JoostV6...Spyders(s)
- Donkervoort
- autofreakie
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties mannen
Het mooiste aan deze vitrine is nog wel dat hij stofdicht is
Ik overweeg om die twee andere vitrine's weg te doen en die te vervangen voor 2 nieuwe blokvitrine's
zodat ik een rijtje van 3 dezelfde vitrine's heb 

Het mooiste aan deze vitrine is nog wel dat hij stofdicht is

Ik overweeg om die twee andere vitrine's weg te doen en die te vervangen voor 2 nieuwe blokvitrine's

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Dat mag, het is een Bimex vitrine http://www.bimex.nlvolvoboy schreef:Mag ik vragen waar je die vitrine heb gekocht?
Vind hem wel mooi wil zelf ook zo een vitrine.
Type D50, aluminium vitrine, kleur grijs, 50x50x180, gemonteerd,
draaideur met slot, 4 verstelbare schappen. Vitrinekast uitgevoerd met grijs aluminium kwartrond profiel en rondom glas. Zeer stabiele kast die nagenoeg stofdicht is!- 50 x 50 x 180 cm- draaideur van gehard glas met slot- 4 verstelbare glasschappen- wieltjes- bodem van gelamineerd plaatmateriaal- verlichting in plafond of per schap mogelijk (zie art.nr. 195-005 en art.nr. 195-030)- wordt gemonteerd geleverd (begane grond)
Die ik heb is niet nieuw. Tweedehands zijn ze ook niet goedkoop, maar dan heb je ook wat

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Nou mensen, het is zover! Het tweede 6-cylinder nageslacht komt er aan want mijn vriendin is ZWANGER!
Julian zal ergens eind februari/begin maart een broertje of een zusje krijgen en daarvoor is natuurlijk een slaapkamer nodig. Omdat we maar 3 slaapkamers hebben zal dus onze laatste kamer een babykamer worden en zullen ook de vitrine's weg moeten. Aangezien ik niet veel plek op zolder heb moeten er twee v/d drie vitrine's weg
Ik hou alleen mijn Verstappen collectie nog aan en de rest zal wegmoeten, deze auto's zullen binnenkort dan ook te koop aangeboden worden op het forum.
Aan de ene kant wel zonde natuurlijk dat het merendeel weggaat maar aan de andere kant krijg je er wel iets moois voor terug (slapeloze nachten
) en aan de andere kant kan ik me tevens richten op de Verstappen modellen die ik nog niet in mijn collectie heb en die dus uitbreiden in de laatste vitrine.
Het zal ondermeer gaan om deze auto's:
(F1, DTM, Indy, rally en straatmodellen)

Zo heb je alvast een indruk wat er weggaat. Er is nog meer dus hou het in de gaten als je er iets tussen ziet staan!
Julian zal ergens eind februari/begin maart een broertje of een zusje krijgen en daarvoor is natuurlijk een slaapkamer nodig. Omdat we maar 3 slaapkamers hebben zal dus onze laatste kamer een babykamer worden en zullen ook de vitrine's weg moeten. Aangezien ik niet veel plek op zolder heb moeten er twee v/d drie vitrine's weg

Ik hou alleen mijn Verstappen collectie nog aan en de rest zal wegmoeten, deze auto's zullen binnenkort dan ook te koop aangeboden worden op het forum.
Aan de ene kant wel zonde natuurlijk dat het merendeel weggaat maar aan de andere kant krijg je er wel iets moois voor terug (slapeloze nachten

Het zal ondermeer gaan om deze auto's:
(F1, DTM, Indy, rally en straatmodellen)

Zo heb je alvast een indruk wat er weggaat. Er is nog meer dus hou het in de gaten als je er iets tussen ziet staan!

Proficiat met de vooruitzichten GEEN RUST MEER &
Mijn vrouwtje had ook van die idieen
ik zei dan daar komt niks van
,zei dan effe
Maar heb kunnen vol houden
Dus als je binnenkort niet kan slapen
denk dan aan deze
woorden''O had ik maar in de lucht geschoten '' (grapje hé )
Zonder lol Vanharte Proficiat

Mijn vrouwtje had ook van die idieen

ik zei dan daar komt niks van

Maar heb kunnen vol houden

Dus als je binnenkort niet kan slapen

woorden''O had ik maar in de lucht geschoten '' (grapje hé )
Zonder lol Vanharte Proficiat