Ja,...de voorruit is namelijk niet getint.Donkervoort schreef:Een vraagje: kun je door het donkere glas iets van het interieur zien?
Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Nou hier is ie dan.
Het is een handgebouwd 1:43 model van de Spyker C8 GT2R. Deze auto werd gereden door Tom Coronel, Donny Crevels en Marc Goossens in de 12 uur van Sebring (USA). Helaas geen finisch voor de heren coureurs.
Het model blinkt uit in detaillering. Zo zijn b.v de propories van o.a antenne en ruitenwisser vele malen beter dan bij Replycars. Ook zijn er nogal wat photo-etched onderdelen aanwezig,....sluitingen op de bodyparts, sluitingen veiligheidsgordels en ga zo maar door.
Het model is van Provence Miniatures. Het merk staat helaas op kiepen en het zou dan ook doodzonde zijn indien het zou verdwijnen.
Nee,.....ben echt een fan van PM.

Eindelijk dus de (Dutch Driver) Spykers bij elkaar.
Want wat is er mooier dan DD-ers verzamelen die ook nog in een Nederlandse automobiel rijden.

Het is een handgebouwd 1:43 model van de Spyker C8 GT2R. Deze auto werd gereden door Tom Coronel, Donny Crevels en Marc Goossens in de 12 uur van Sebring (USA). Helaas geen finisch voor de heren coureurs.
Het model blinkt uit in detaillering. Zo zijn b.v de propories van o.a antenne en ruitenwisser vele malen beter dan bij Replycars. Ook zijn er nogal wat photo-etched onderdelen aanwezig,....sluitingen op de bodyparts, sluitingen veiligheidsgordels en ga zo maar door.
Het model is van Provence Miniatures. Het merk staat helaas op kiepen en het zou dan ook doodzonde zijn indien het zou verdwijnen.
Nee,.....ben echt een fan van PM.

Eindelijk dus de (Dutch Driver) Spykers bij elkaar.
Want wat is er mooier dan DD-ers verzamelen die ook nog in een Nederlandse automobiel rijden.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Donkervoort
Oooooooh...
Wat een geweldig gezicht, al dat Spyker geweld bij elkaar! Heb zitten genieten van je foto's!
Ik heb eens de 2002 versie van PM in mijn handen gehad..maar zou er toch het bedrag niet voor over hebben. Dan zou ik genoegen nemen met een bijna 50 euro goedkopere Replicars. Maar de kwaliteit van de onderdelen is zeker geniaal te noemen. Ik vind alleen de velgen bij de Replicars wat mooier.
Maar je update is geweldig!!!!
Wat een geweldig gezicht, al dat Spyker geweld bij elkaar! Heb zitten genieten van je foto's!
Ik heb eens de 2002 versie van PM in mijn handen gehad..maar zou er toch het bedrag niet voor over hebben. Dan zou ik genoegen nemen met een bijna 50 euro goedkopere Replicars. Maar de kwaliteit van de onderdelen is zeker geniaal te noemen. Ik vind alleen de velgen bij de Replicars wat mooier.
Maar je update is geweldig!!!!
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooi setje bij elkaar Matt!
Het is even wat stil geweest maar je bent in een klap weer terug.
Helaas is voor Provence Miniatures het doek reeds gevallen.
Ik heb er nog een paar staan maar er komen er geen meer bij vrees ik...
Maar niet getreurd. Dit heb je toch maar mooi in huis!
-Gerben-
Het is even wat stil geweest maar je bent in een klap weer terug.
Helaas is voor Provence Miniatures het doek reeds gevallen.
Ik heb er nog een paar staan maar er komen er geen meer bij vrees ik...
Maar niet getreurd. Dit heb je toch maar mooi in huis!
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- model1op43
- Contacteer:
Mooi setje hoor.
Het lijkt wel of de PM Spyker langer is dan zijn Replicars broertje
Kun je ze eens naast elkaar houden?
Het lijkt wel of de PM Spyker langer is dan zijn Replicars broertje
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Lijkt i.d.d. zo op de foto. Maar ik heb ze eens naast elkaar gehouden en zijn tot op de millimeter nauwkeurig hetzelfde. Het is dus optisch bedrog.model1op43 schreef:Het lijkt wel of de PM Spyker langer is dan zijn Replicars broertjeKun je ze eens naast elkaar houden?
Carpe Diem
- zipperscales
- Contacteer:
Je slaat de Spyker op z'n kop met deze mooie aankopen, schitterend gewoon.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Gave Sebring Spyker
De Le Mans is zowiezo bruut, staat hier ook al te trappelen om upgedate te worden 

Ook in de maat van de band zit een groot verschil, ik heb me zitten verbazen dat er bij de Replicars zo'n grote achterband omheen zit, en nu bij deze zit er weer zo'n iel bandje om.Matt Modelautos schreef:[..]
Dat is helaas waar....![]()
Bij Replycars zijn de velgen wat gebogen, terwijl ze bij PM wat erg vlak zijn......
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer: