Hans -> I'm back baby!
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- hanzjepanzje
Ik zit een beetje te twijfelen tussen een Enzo van BBR of wachten op de Exoto variant. Vind de Enzo een machtige wagen die ik graag erg gedetailleerd als model heb, wat vinden jullie dat ik het beste kan doen?
Vond het niet waard om er een nieuw topic voor te starten.
Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
-
- Moderator
Als ik jou was zou ik ook voor de BBR kiezen, vanwege beschikbaarheid.hanzjepanzje schreef:Ik zit een beetje te twijfelen tussen een Enzo van BBR of wachten op de Exoto variant. Vind de Enzo een machtige wagen die ik graag erg gedetailleerd als model heb, wat vinden jullie dat ik het beste kan doen?
Ook komt de BBR nog in geel, zwart en donkerblauw uit, dus daarmee ook meer keus dan bij Exoto.

- hanzjepanzje
Mja...en toch ben ik erg benieuwd naar de Exoto, maar inderdaad de vraag OF hij komt blijft waarschijnlijk spelen tot er bekend wordt gemaakt dat hij niet meer komt. Ik ben alleen erg benieuwd naar de verschillen tussen de twee en welke een beter model maakt... ik ga er nog maar ns een nachtje over slapen ik zie de BBR's namelijk wel steeds goedkoper worden...
Groeten, Hans
--
--
- Curbstone Models
- Contacteer:
tja... de exoto....."wanneer", dan is de grote vraag. De BBR is er gewoon én het is een prachtig model. Maar Exoto zal zeker proberen om er een nog mooier model van te maken.hanzjepanzje schreef:Mja...en toch ben ik erg benieuwd naar de Exoto, maar inderdaad de vraag OF hij komt blijft waarschijnlijk spelen tot er bekend wordt gemaakt dat hij niet meer komt. Ik ben alleen erg benieuwd naar de verschillen tussen de twee en welke een beter model maakt... ik ga er nog maar ns een nachtje over slapen ik zie de BBR's namelijk wel steeds goedkoper worden...
maar je moet wel het geduld op kunnen brengen om erop te wachten.
en volgens de laatste berichten die wij hebben komt hij er wel...
- hanzjepanzje
Die laatste berichten geven zeker geen tijdsaanduiding he?
Lelijk is ook dat als je Exoto erover mailt dat het enige wat ze zeggen is please check our website for releasedates...
Moeten jullie die er wel bij zetten denk ik dan. Maar het is en blijft een moeilijke kwestie. Op de foto's die ik heb gezien van de BBR ziet hij er erg mooi uit en erg gedetailleerd. Maar ook erg fragiel en krijg ik een beetje de indruk dat niet alles even goed op z'n plaats zit. Weet niet precies waarom maar dat gevoel heb ik. Op de website van Exoto geeft het plaatje van de enzo me een goed gevoel over de kwaliteit (tsja het is toch Exoto) alleen is het maar een plaatje van het prototype en van de zijkant...maar toch. Is iemand het met me eens wat betreft mijn vermoeden over de BBR of wijzen ervaringen anders uit?

Groeten, Hans
--
--
- Curbstone Models
- Contacteer:
jammer genoeg is de foto die exoto op hun website gebruikt er niet één van hun eigen model....
er is zeker nog geen proto van de enzo, anders zouden ze hem vast wel meegenomen hebben naar Nürnberg... en daar was hij niet te zien...
ongetwijfeld hetzelfde verhaal als de porsche, die ze van Minichamps "geleend" hebben..
Het zou zelfs goed kunnen zijn dat ze een Enzo van Tamiya laten zien... maar dat is wel even een andere schaal...
trouwens.. zo kijkend...

zou het best wel eens een ordinaire Hotwheels kunnen zijn....
er is zeker nog geen proto van de enzo, anders zouden ze hem vast wel meegenomen hebben naar Nürnberg... en daar was hij niet te zien...
ongetwijfeld hetzelfde verhaal als de porsche, die ze van Minichamps "geleend" hebben..
Het zou zelfs goed kunnen zijn dat ze een Enzo van Tamiya laten zien... maar dat is wel even een andere schaal...
trouwens.. zo kijkend...
zou het best wel eens een ordinaire Hotwheels kunnen zijn....
- hanzjepanzje
Weer ns een model gereserveerd en niet de minste;

1976 Ferrari 312T2
Grand Prix of Italy driven by Clay Regazzoni
Ik ben blij
. Rereserveerd voor het einde van de maand. Eigen foto's zullen dan volgen.... Spannend man![/b]
Edit: moet het mailtje nog even afwachten of de daadwerkelijke reservering door kan gaan, maar zoals jullie kunnen merken heb ik moeite met het beheersen van mijn enthousiasme...

1976 Ferrari 312T2
Grand Prix of Italy driven by Clay Regazzoni
Ik ben blij

Edit: moet het mailtje nog even afwachten of de daadwerkelijke reservering door kan gaan, maar zoals jullie kunnen merken heb ik moeite met het beheersen van mijn enthousiasme...

Laatst gewijzigd door hanzjepanzje op vr 09 jun 2006 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Hans
--
--
- hanzjepanzje