Replycars leverd de Le Mans auto (#85) zie iets eerder in mijn topic.De_Modelautogarage schreef:Mooie aanwinst.Maar Replycars kwam toch nog met z'n Spyker?
PM maakt de Sebring uitvoering (#45).
110,00 euro.Ricardo schreef:Zo'n PM zal ook wel de nodige centjes kosten denk ik.

Valt reuze mee, zo iel zijn ze ook weer niet. Bij Replycars zijn de achterwielen 1cm breed. Omgerekend zou dat bandenmaat 430 moeten zijn.Markopolo schreef:Ook in de maat van de band zit een groot verschil, ik heb me zitten verbazen dat er bij de Replicars zo'n grote achterband omheen zit, en nu bij deze zit er weer zo'n iel bandje om.

Bij PM zijn de achterbanden ongeveer 7mm. Dat is omgerekend bandenmaat 295 of 305. Kijk,....en dat kan wel eens kloppen. Als ze daarbij ook nog eens op velgen van 19 of 21 inch liggen, komt het aardig in de buurt.
Wat me eigenlijk nooit eerder gestoort heeft en nu wel is de ruitenwisser op de Replycars t.o.v. PM. Het lijken wel een boomstam.

Maar dat zal wel komen doordat ze naast elkaar staan en zodoende goed te vergelijken zijn.