Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik vandaag de Jaguar TWR ook in het echt mogen bewonderen. Zeer geslaagd model, zeker met zijn mooie rode stoelen die goed zichtbaar zijn.
Zelf zit ik ook nog aan de D-Type van AA te denken. Geen gekke prijsjes tegenwoordig..is nog wel aan te poten voor een student. Prachtig model!
De rest van de modellen is gewoon heerlijk Engels, dus nostalgie en gewoon goed!
Vindt die TWR van MC ook een zeer geslaagd model. Een echte aanrader !
Op beurzen en af en toe een beetje prijsvergelijken tussen de diverse modelauto-winkels kun je best nog wel wat mooi spul scoren voor een leuk prijsje. Zit tegenwoordig ook best vaak op E-bay te snuffelen.
PS. Ben nu even een paar weekjes vrij dus ik heb van de week nog wat aan m'n Jaguar XK-150 Bertone (PM-bouwkit) kunnen knutselen. Moet zeggen dat het wel een 'hell of a job' is als je voor de eerste keer zo'n resin-kit in elkaar zet. Maar ik doe rustig aan.... Tot nu toe ben ik niet ontevreden over het resultaat. Dus binnenkort weer een update..
Laatst gewijzigd door GB-Models op di 20 jun 2006 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerlijke update, vooral de Minichamps XJS vind ik grandioos. Ik heb dat ding nog zien rijden tijdens de 24 uur van Francorchamps in '84. Volgens mij was het bar slecht weer toen.
Model komt er bij mij ook zeker nog een keer.
Heerlijke update, vooral de Minichamps XJS vind ik grandioos.
Hopelijk komt Minichamps met meerdere race-uitvoeringen van Jaguar-modellen. Ze hebben nu ook nog een XJ-Coupé en een XJ-6 (series 2) in straat-uitvoering. Die ik ook in mijn verzameling heb. Met deze auto's werd destijds ook geraced.
Laatst gewijzigd door GB-Models op di 20 jun 2006 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee ik rij geen Mini. Heb wel twee Britse klassiekers in de garage staan een Daimler V8 250 uit 1968 en een Austin 1100 Glider uit 1969. Vandaar m'n grote verzameling Glider-modellen. Moet wel zeggen dat de techniek van de Glider helemaal het zelfde is als van de Mini.
Heb hier nog een foto van de Daimler....
Daimler V8 250 saloon (is eigenlijk een Jaguar Mk2 met 2.5 Liter V8 Daimler-motor)
Volgens de Oldtimer-catalogus van Ton Lohman rijden er in Nederland zo'n 65 stuks rond van de Daimler-uitvoeringen. Waarvan het merendeel uit Engeland is ingevoerd. Die van mij komt trouwens ook uit Engeland (heeft het stuur aan de rechterkant). Eén van de vorige eigenaars heeft hem in 1982 naar NL gehaald. Heb 3 jaar geleden het kenteken uit 1982 laten omzetten bij de RDW voor een (blauw) kenteken uit de klassieker-reeks.
Van de Jaguar-uitvoeringen rijden in NL zo'n 450 stuks rond.
Heb van Sunstar/Vitesse de Daimler-uitvoering van dit model in m'n collectie. Kan niet missen natuurlijk.
Dat HY-kenteken komt me om de een of andere reden bekend voor, en ik heb een bizar geheugen voor kentekens. Misschien dat ik 'm ooit op een show heb gefotografeerd.