Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Als er 1 het kan waarderen dan ben jij dat wel John!
Zeker te weten Enige verschil is ; ik houdt me bij 1/43 en jij verzamelt zo'n beetje alles wat wielen heeft of in het verleden had
Binnen afzienbare tijd komt er bij mij een nieuw 1/43 onderwerp bij. Wat het is blijft nog een verrassing
Ricardo schreef:Weer een behoorlijke diverse update Erg mooi weer allemaal. Volgens mij kom je straks ook met ruimtegebrek te zitten
Ja dat kan wel kloppen, ik moet nu behoorlijk selecteren wat ik wel en niet wil en e.e.a. verkopen.
Kijk maar onder Marktplaats Siku Purmerend en dan kom je vanzelf bij alle aanbiedingen. Er is meer dan alleen Siku, ook Corgi, Efsi, Matchbox, Cararama/Hongwell. Lledo Days Gone in de aanbieding.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 04 jul 2006 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.
De Ferrari is echt super de siku's zijn ook leuk spul om te zien. De sticker is zeker historie te noemen. Miste dat jaar de GP omdat mijn broer uitgerekend op die dagmoest gaan trouwen Jaar daarop was ik er wel weer bij en kreeg van Piquet de rijderbriefing
Nog een stukje geschiedenis Rob Slootemaker, mentor van Jan Lammers, speldje.
Ten slotte een Corgi vrachtwagen, in de reclame bij Modelplaza in de Corgi weken. Ik had al de Siku en Dinky Toys vrachtwagen en dit vond ik wel leuk erbij.
In een rommelbak bij Tom vond ik deze Siku White Coca Cola vrachtwagen compleet met kratjes in doos. Die vind je niet vaak meer compleet. Daarnaast Senna helm speld net binnen via de post.