Viper Competition Coupe Rudolph Racing. Model ontvangen!!!!

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Ik volg dit project met grote bewondering. Niet alleen voor jouw doorzettingsvermogen en de "gewoon doen attitude" maar ook voor AA wat ten eerste serieus reageert op een mailtje waarvan ze er waarschijnlijk 100 van in de week krijgen en ten tweede er ook echt werk van maken. Erg goed van ze! Ik ben benieuwd hoe dit project afloopt. Ik weet alleen niet of het slim is om gelijk met andere suggesties te komen naar AA toe. Misschien gebruik je je contacten dan teveel en verlies je ze door te veel te willen? Hoe dan ook; Bravo voor beide partijen en ontzettend leuk voor het team natuurlijk!
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Thanks voor je leuke reactie!

Ik heb mij er ook over verbaasd dat AA reageerde op mijn mail. Misschien dat ik toch een helder en duidelijk verhaal had met mogelijke ondersteuning van het team dat ervoor zorgde dat ze er iets mee konden.

Aan de andere kant heb ik het geluk dat mijn contactpersoon hun Vipers nog steeds de mooiste modellen vindt.... en t voorstel ook wel kon waarderen.
Ik heb m net nog maar weer eens gemaild met mn idee... ruiten ingooien kan eigenlijk niet, want...... de deal voor de Rudolph Viper is rond, als het goed is wordt er binnenkort gestart aan het concept-model.
En, de livery voor de wereldwijde CC release moet nog worden bedacht.....
Misschien dat met de juiste hulp (team Woodhouse) het ook nu lukt.
Lukt het niet, dan is mn eerste doel al bereikt, en dat was iets dat ik een aantal maanden terug ook niet had verwacht (mn verwachtingen voor dit project beginnen dan ook gewoon weer op hetzelfde punt).
Gerben Olsder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Gerben Olsder »

toch mooi als zoiets lukt! Van te voren zou je dat niet bedacht hebben denk ik. Goed gedaan!

Maken z'm trouwens ook in 1:43?
Daar heb ik wel oren naar....

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Gerben Olsder schreef:toch mooi als zoiets lukt! Van te voren zou je dat niet bedacht hebben denk ik. Goed gedaan!

Maken z'm trouwens ook in 1:43?
Daar heb ik wel oren naar....

-Gerben-
ik zou niet teveel 1:43 meer verwachten van AA..... :cry:
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Update:
Rudolph Viper
Vanmiddag zijn de *.ai files naar AutoArt verstuurd. AutoArt heeft nu dus het complete artwork dat op de Rudolph Viper is aangebracht.
Binnenkort start men daar met het pre-productie model. :D

De auto wordt in 1:18 uitgebracht. 1:43 is ie alleen als kaal model beschikbaar.

Woodhouse Viper
Helaas heb ik nog geen reactie van Woodhouse ontvangen op mijn mail. Dit weekend maar eens in de Amerikaanse wereld duiken.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Update:

90% van de sponsorbestickering is inmiddels bij de bouwer..... aanstaande vrijdag verwacht hij zn stickervel te gaan bestellen waarna het op het model kan worden aangebracht.

In de tussentijd wordt er aan gewerkt om de remaining 5% van het team bij elkaar te verzamelen. De overige 5% zijn door de organisatie ter beschikking gesteld en zullen vanaf foto moeten worden vervaardigd.

De laatste dagen heb ik een aantal keren contact gehad met t team en AutoArt. De complete livery moest worden aangeleverd... en compleet worden gemaakt. Het blijft leuk om te zien dat iedereen enthousiast is en vooral ook blijft om dit project tot een goed einde te gaan brengen.

Voor wat betreft de Amerikaanse Viper heb ik voorlopig nog niets te melden..... Men reageert niet op mail of PM......... en, als het goed zou komen bestaat er de kans dat het alsnog misloopt vanwege de licencies.
Een flinke uitdaging dus! :D
ViperArry

Bericht door ViperArry »

UPDATE:

Nadat ik van de week nog enkele malen met het team en de bouwer heb gemaild ben ik erachter gekomen dat vandaag het Prototype klaar zal zijn.....

Hopelijk kan ik dus vandaag ergens fotos van deze Proto plaatsen :dance:
Vincent

Bericht door Vincent »

Diep respect voor jou Arry, echt waar. :worshippy:
Ik wil niet opdringerig zijn ofzo, maar ik heb wel interesse in één mocht het mogelijk zijn.
Grab life by the horns.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Vincent,

T stelde allemaal uiteindelijk niet zo gek veel voor.... vanuit mijn gezichtspunt dan...
Ik vind het erg leuk om dingen aan elkaar te knopen en vooral als iedereen zegt dat t nooit lukt dan heb ik een leuke uitdaging.

Uiteindelijk is het met dit model toch best allemaal goedgekomen. Nu is het even afwachten wat er aan modellen voor de verkoop beschikbaar komt.
Ik ga ervanuit dat dat op zich wel los zal lopen (het zullen er alleen vast geen tientallen worden.
Henri
Contacteer:

Bericht door Henri »

:worshippy: :worshippy:
Zo hee, wat lees ik hier allemaal!! Geweldig!! Dat is een mooie actie!
Erg leuk! Ben benieuwd naar de foto's straks!

Zelf ben ik ook bezig met een 'projectje' waar ik heel graag over zou willen schrijven, maar toch nog maar even niet doe, omdat er naar mijn zin te veel open eindjes aan zitten, en er helaas steeds meer bijkomen...
Follow me at AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Henri,

Gewoon schrijven, maakt toch niet uit.... Misschien kunnen we je wel motiveren om vol enthousiasme ermee aan de slag te gaan. :D
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Heren,

Trots, heel erg trots ben ik vandaag om jullie de eerste fotos te kunnen tonen van een schitterend vervaardigd model naar het voorbeeld van de Rudolph raceauto......

Toen ik de fotos zag werd ik er even helemaal stil van, hoop dat jullie hetzelfde ervaren..... (al ligt het verhaal voor mij iets dichterbij dan voor jullie)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vanavond zal ik wat vergelijkende fotos plaatsen.

Binnenkort krijg ik iig nog betere fotos dan dit... en over een poosje hoop ik het model in mn handen te kunnen houden.
Ik vind m schitterend, maar aan de andere kant ben ik wel bevooroordeeld...... :D :drool:

Toegevoegd na 2 minuten:

De eerste Competition Coupe in Race livery!
Ineens doet Sealed body er niet zoveel meer toe. :wink:

Edit:
Vergelijkende foto's geplaatst. Zoals jullie zien ontbreken er vooral aan de onderkant nog een aantal decals. Deze zijn bekend, maar door een probleem met de decalprinter nog niet gemaakt.
Verder valt mij op dat bepaalde delen (de door de Belcar organisatie afgegeven decals) zoals de nummerplaat een beetje te klein lijken.
Helaas zit ik nu achter een laptop zonder goede fotoprogrammatuur, anders had ik iets betere fotos kunnen plaatsen zodat ook gelijk de goede raceversie had gehad.
Laatst gewijzigd door ViperArry op zo 16 jul 2006 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:shock: Dat lijkt me een stukje vakwerk wat een schitterend ding. Niet iets voor mijn collectie maar voor de liefhebber zeker een must :thump_up:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Erg mooi geworden, decals zitten er strak op.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Fantastisch! Niet mijn auto maar ziet er zeker goed uit. Erg belangrijk en vooral mooi dat een degelijk project ook een goed product oplevert!
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Plaats reactie