Mitsubishi Grandis 1:18
Mitsubishi Grandis 1:18
Vorige week heb ik voor mezelf een Lancer Evo VII aangeschaft van AutoArt. Details zijn verbluffend en ben er uitermate tevreden mee als mitsubishi freak. Echter ben ik nu op zoek naar een schaalmodel van een Mitsubishi Grandis 1:18, maar zoals je al kunt raden, zonder enig resultaat.
Bij de dealer zijn 1:43 modellen te bestellen, maar dat is mij te klein, ik wil gewoon de 1:18 variant. Jullie zijn zo'n beetje mijn laatste hoop. Weet 1 van jullie of er aan dit model te komen is? Mitsubishi Motors NL heb ik nog geen antwoord van, dat zal ik morgen wel krijgen.
Dus: 1 van jullie een idee?!
Bij de dealer zijn 1:43 modellen te bestellen, maar dat is mij te klein, ik wil gewoon de 1:18 variant. Jullie zijn zo'n beetje mijn laatste hoop. Weet 1 van jullie of er aan dit model te komen is? Mitsubishi Motors NL heb ik nog geen antwoord van, dat zal ik morgen wel krijgen.
Re: Mitsubishi Grandis 1:18
Airwave schreef:Vorige week heb ik voor mezelf een Lancer Evo VII aangeschaft van AutoArt. Details zijn verbluffend en ben er uitermate tevreden mee als mitsubishi freak. Echter ben ik nu op zoek naar een schaalmodel van een Mitsubishi Grandis 1:18, maar zoals je al kunt raden, zonder enig resultaat.
mischien weet andre het
hij heeft ervaring met chinese modellen
groet caprigek
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
Re: Mitsubishi Grandis 1:18
De Grandis is (nog)niet in de schaal 1:18 gemaakt door AAcaprigek schreef:[..]
mischien weet andre het
hij heeft ervaring met chinese modellen
of door welk merk dan ook.
Van de chinese-dealer modellen is alleen de SAVRIN (spacewagon)
nagemaakt in deze schaal in drie uitvoeringen.
de eerste is dit model op deze foto

Er zijn drie verschillende modellen van de Savrin uitgegeven
heb deze zelf niet allemaal, jammer genoeg maar wel een link
met een paar foto's ervan
http://www.allanmodel.com/allanclassic50.html
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben

Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
- Sk0da-Freak
Daar hoop ik dan maar op! Tot die tijd het even doen met dit kleintje..Ricardo schreef:Denk dat deze nog wel gaat komen in 1:18. Het is namelijk nog een vrij recent model en het ontwikkelen van 1:18 modellen schijnt wel wat tijd in beslag te nemen. Als die komt dan zal het vast via de Chineze fabrikanten worden.
AutoArt was iig niet van plan er een model van te maken.

Hoe kan ik in godsnaam foto's plaatsen?
Weet iemand hoe ik in godsnaam foto's kan plaatsen van mijn modelauto's?? ik kom er echt niet uit