Het sparen van modelauto's kan bizare vormen aannemen!

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Zijn het er echt 1.000 stuks?

Zoals het in die Minichampscatolgus staat zou ik niet zeggen dat het er 1.000 zijn maar eerder minder dan 100.

Er staat dat de West-editie maar aan een paar dichtbijstaande vrienden is gegeven als special. Ik denk niet dat het er 1.000 zijn hoor.
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Maar van die West uitvoeringen zijn er verschillende gemaakt, als je verder in het boek kijkt zie je bij de GTR's ook een ander West uitvoering staan. Misschien dat daar wel meer van gemaakt zijn :!:
christophe320d

Bericht door christophe320d »

Schumi28 schreef:Zijn het er echt 1.000 stuks?

Zoals het in die Minichampscatolgus staat zou ik niet zeggen dat het er 1.000 zijn maar eerder minder dan 100.

Er staat dat de West-editie maar aan een paar dichtbijstaande vrienden is gegeven als special. Ik denk niet dat het er 1.000 zijn hoor.

Minichamps heeft veel vrienden hoor.

Minder dan 100 zijn gewoon geruchten, niemand weet het zeker. Wat ik wel weet is dat er op ebay reeds 44 verschillende te koop aangeboden zijn. Zelf weet ik 30 mensen die er één of meerdere staan hebben.
Plaats reactie