Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Grappig! Die licht blauwe MGA van 'New Ray' heb ik ook. Tijdje terug gescoord bij een Zeeman textielsuper voor 1.99 Euro. Wel heb ik de asjes iets ingekort, vond de wieltjes iets te ver naar buiten staan. Heb ook nog een rode MGF van dezelfde serie.
btw; zag deze wagentjes (als bouwkit) nog een paar weken terug liggen bij de Total langs de A2 (tussen Eindhoven en Maastricht) onderweg naar de Ardennen.
Een 'Ebay-verkoper' durfde laatst 19.95 Euro/stuk voor deze wagentjes te vragen
Als je dit in België durft doen zit je binnen het uur achter de tralies
ik denk zelfs dat het geen uur zal duren ,hier in belgen land trouwens ik vind dat peter wat raar doet ,wie doet nu zo iets rare kerels daar in purmerend
117ayrton schreef:[..]
ik denk zelfs dat het geen uur zal duren ,hier in belgen land trouwens ik vind dat peter wat raar doet ,wie doet nu zo iets rare kerels daar in purmerend