zelfbouw

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Bart
Contacteer:

Re: spuitwerk?

Bericht door Bart »

jo schreef:Die Toyota Corolla WRC en die donkervoort zien er geweldig uit mooi in de lak is dat met een spuitbus gedaan of met paint-brush? :eh:

Ik heb de Toyota's gespoten met een spuitbus. Maar ook de finishing touch is belangrijk. Zo zit er ook een blanke lak laag overheen. Ook is het model gepolijst en voorzien van autowax. Deze behandeling geeft een mooie diepe glans op het model.
buddy77

Bericht door buddy77 »

ik denk dat er niet veel mensen zijn die helen auto,s bouwen maar wel auto,s ombouwen dat doe ik zelf ook af en toe maar ik kan vaak slecht aan foto,s komen waar je veel op ziet ik denk dat dat het grootste probleem is
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

buddy77 schreef:ik denk dat er niet veel mensen zijn die helen auto,s bouwen maar wel auto,s ombouwen dat doe ik zelf ook af en toe maar ik kan vaak slecht aan foto,s komen waar je veel op ziet ik denk dat dat het grootste probleem is

Wa bedoel u :?:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Ik heb nog ergens een half afgemaakte VW Golf II van Revell liggen en ook nog ergens een Scaglietti van Revell.
bimmer

Bericht door bimmer »

ik ben bezig met een Mazda RX7 uit de jaren 80 van Fujimi. Verder heb ik nog een BMW 3-serie van Fujimi en een Arai Nissan Skyline in de kast liggen.
Laatste Model: Mercedes CLK coupe - MinichampsAfbeelding
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Hier een paar kitjes die ik jaren geleden al in elkaar heb gezet:

Toyota Corolla van Tamiya:
Afbeelding
Afbeelding

En een paar Revell kitjes:
Afbeelding
Afbeelding
(Beetje stoffig :oops: )

Van de Revell heb ik ook nog een McLaren en een Jordan

Waar ik nog mee bezig ben is een Fijumi kit van de Golf VR6 die ik in 1:1 heb (nee, nog steeds niet af :oops: )
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
atenzapower

Bericht door atenzapower »

dit zijn mijn zelfbouw kits in de schaal 1/24

skyline r33
Afbeelding
Afbeelding

rx7
Afbeelding
Afbeelding

skyline vs rx7
Afbeelding.

heb nog meer modellen maar dit zijn de enigste fotots die ik heb