A1 Grand Prix

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Jos schreef:heeft iemand de koerier-optie gekozen bij het bestellen van kaarten via A1GP? Zo ja , wat kost deze optie extra? Zijn er nog reserveringskosten etc? A1gp.com is de enige waar je op dit moment kan bestellen toch?

Ik heb voor courier-optie gekozen. Kost je 5,- extra maar dan worden de kaarten bij je thuis bezorgt en hoef je dus niet op 1 oktober in de rij te gaan staan om je kaarten op het circuit op te halen :thump_up:

Als je besteld moet je een streepjescode printen en die goed bewaren want dat is je bewijs dat je kaarten hebt besteld (waarschijnlijk voor de koerier)

Verder geen reserveringskosten :thump_up:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

ook maar eens wat bestellen dan :D
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

A1 GP race Zandvoort aan zijden draad - Circuit-woordvoerder:

Het Haarlems Dagblad meldt in zijn uitgave van gisteren dat de geplande A1-Grand Prix op Circuit Park Zandvoort "aan een zijden draad" hangt vanwege problemen met de geluidsdagen. Woordvoerder Dirk Buwalda wijst deze melding als voorbarig van de hand. "Er is geen reden tot paniek. Er staat immers nog helemaal niets vast zolang de Raad van State geen uitspraak gedaan heeft", aldus Buwalda.

Tekst: René de Boer

Volgens het bericht in het Haarlems Dagblad is in de nieuwe milieuvergunning van het circuit, die is verstrekt door de provincie Noord-Holland, het aantal UBO-dagen (Uitzonderlijke Bedrijfs-Omstandigheid) uitgebreid van vijf naar twaalf. Nu hebben enkele organisaties, zoals de Stichting Geluidhinder Zandvoort en de Stichting Duinbehoud, beroep ingesteld tegen deze milieuvergunning. Lid van de Raad van State K. Brink vroeg zich af of de huidige geluidszone rondom het circuit wel voldoende is voor twaalf UBO-dagen.

Met de huidige kalender van Circuit Park Zandvoort, waarop de Ultimate Masters en de DTM-race al vijf UBO-dagen in beslag nemen, zou een reductie van het aantal dagen van twaalf naar vijf de geplande A1-race in gevaar kunnen brengen.

Woordvoerder Dirk Buwalda van Circuit Park Zandvoort heeft hierop echter een andere visie. "In de eerste plaats is er nog niets zeker zolang er geen uitspraak is gedaan. In de tweede plaats hebben we al een noodscenario in de kast liggen voor het geval het aantal dagen inderdaad wordt teruggebracht. Ik zie geen reden voor paniek."
------------------------
(aldus autosport.nl)
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Dat had ik gisteren geplaatst :shock: :think:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

TeleGraaf schreef:Extra kaarten A1 GP medio mei op markt

ZANDVOORT - De interesse voor de A1 Grand Prix in Zandvoort, op 1 oktober, is zo groot dat de organisatoren hebben besloten extra tribunes te bouwen. Daardoor kan de tribunecapaciteit worden vergroot van 7.000 naar 25.000.

Inmiddels zijn wereldwijd al bijna 40.000 entreebewijzen voor de openingsrace van het seizoen 2006-2007 aan de man gebracht. Over een maand zal de Zandvoortse organisatie de extra kaarten op de markt brengen. Toeschouwers kunnen ook in de duinen een plek voor de wedstrijd bemachtigen. Daarom verwacht de organisatie op 1 oktober ruim 65.000 fans te ontvangen.

Het is alweer 21 jaar geleden dat Niki Lauda de laatste formule 1-wedstrijd ooit op Zandvoort won. Toch blijkt het befaamde duinencircuit niet uit het geheugen van de mondiale autosportwereld te zijn gewist. Amper drie dagen nadat bekend werd dat op Zandvoort een A1 Grand Prix zal plaatsvinden, waren al 15.000 kaarten verkocht.

Eigenlijk begrijpt hij het nog steeds niet. Circuitdirecteur Hans Ernst had er best op gerekend dat het binnenhalen van de A1 Grand Prix wat publiciteit zou opleveren. „Maar dit is ongehoordâ€￾, vertelt Ernst maandag tijdens de traditionele Paasraces.

Met de A1 Grand Prix op de kalender (1 oktober) kijken de fervente racefans alweer reikhalzend uit naar het moment dat 'Zandvoort' ook de Formule 1 binnenhaalt. Maar die stap ligt allerminst voor de hand. „Voor zo'n 'Ecclestone-wedstrijd' moet je 20 tot 40 miljoen dollar neerleggenâ€￾, weet Ernst. „En ik hoor mijn collega's klagen dat ze er geld bij moeten leggen.â€￾

Ik blijf lekker voor de buis kijken :shifty: 65.000 man sjezus dan ben je om 20:00 nog Zandvoort niet uit :lol:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
fish88

Bericht door fish88 »

31-7 - Jos Verstappen rijdt komend winterseizoen opnieuw voor het Nederlandse team van Jan Lammers in de A1GP. ,,Ik ben echt heel blij dat het rond is.”

De bekendmaking heeft even op zich laten wachten, wat bij sommige fans de vrees deed ontstaan dat Jos Verstappen het er na zijn eerste seizoen in de A1GP bij zou laten zitten. Vandaag werd echter bekendgemaakt dat de Limburger vanaf oktober weer te zien is in de oranje auto van A1 Team Nederland.

,,Ik ben echt heel blij dat het rond is”, meldt Verstappen. ,,Voor mezelf en de fans is het natuurlijk geweldig dat we in Zandvoort beginnen, aankomend weekend al tijdens de Ultimate Masters voor een demo en straks in oktober voor het kampioenschap. We hebben allemaal veel geleerd vorig jaar en daar kunnen we nu gelukkig op doorwerken. Ik hoop het enthousiasme van het publiek te belonen met goede resultaten.”

Ook Jan Lammers van A1 Team Nederland is blij dat er met Verstappen overeenstemming is bereikt over het verlengen van de samenwerking; ,,Continuïteit en stabiliteit zijn essentieel en de oranje auto met Jos achter het stuur was vorig jaar gewoon een succesformule, dat wil je dan graag zo houden en uitbouwen. Zowel achter het stuur als voor de camera is hij onvoorspelbaar. Jos is geen media getrainde robot maar iemand die spontaan en recht uit z’n hart reageert, dat maakt hem verfrissend en boeiend maar de hoofdreden is natuurlijk dat hij gruwelijk hard kan rijden!”
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Eindelijk :thump_up:

Ik heb kaarten voor de race in Zandvoort dus op 1 oktober gaan we Jos aanmoedigen :mrgreen:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Dit is het nieuws waarop ik was aan het wachten se. Super gewoonweg. Ik wil nog wel naar Zandvoort gaan, maar nu blijken die laatste Duinen tickets 40 euro duurder te zijn (zie F1Racing). Hmm, vind ik toch wel een beetje geldklopperij eerlijk gezegd. Iemand tips om ze nog aan normale prijs te krijgen?

Maar Jos rijdt, en dat is wat telt.
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Yurinator schreef:Dit is het nieuws waarop ik was aan het wachten se. Super gewoonweg. Ik wil nog wel naar Zandvoort gaan, maar nu blijken die laatste Duinen tickets 40 euro duurder te zijn (zie F1Racing). Hmm, vind ik toch wel een beetje geldklopperij eerlijk gezegd. Iemand tips om ze nog aan normale prijs te krijgen?

Maar Jos rijdt, en dat is wat telt.
Op Marktplaats.nl zijn nog wel enkele te koop tegen redelijke prijzen. Ik zou wel snel zijn nu Jos wel rijdt (ik ben er wel bij :dance: ) Het zal wel heel snel gaan en ze zijn waarschijnlijk zo weg :doh:
Laatst gewijzigd door JoostV6 op ma 31 jul 2006 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Vragen ze nu 80 euro dan om in de duinen te mogen zitten? :shock:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

1:18 24/7 schreef:Vragen ze nu 80 euro dan om in de duinen te mogen zitten? :shock:
Bijna: 65,- voor de zondag en 76,- voor een weekend :think:
Ik heb er volgens mij 30,- voor betaald :mrgreen:

Belachelijk meer dan 50% prijsverhoging :nuts:
Afbeelding
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Tja, als ze die prijzen blijven behouden zal ik het wel voor TV bekijken, ik wil Jos nu wel heel graag aan het werk zien, maar uitbuiterij daar doe ik niet aan mee. Heel jammer...maar toch overheerst het goede nieuws.
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Yurinator schreef:Tja, als ze die prijzen blijven behouden zal ik het wel voor TV bekijken, ik wil Jos nu wel heel graag aan het werk zien, maar uitbuiterij daar doe ik niet aan mee. Heel jammer...maar toch overheerst het goede nieuws.
Dan misschien naar 1 van de 3 demo's?
f1today.nl schreef:Team Nederland heeft gelijk een drukke maand voor de boeg. Komend weekend zijn ze bij de BP Ultimate Masters op Zandvoort, een week later bij de Rizla Racing Day op Assen en een week daarna in de straten van Rotterdam voor Bavaria City Racing.
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik zal Joske bij de Demo in het weekend wel bekijken.
Plaats reactie