Schumacher 1:18 248F1 2006 66th pole position
Schumacher 1:18 248F1 2006 66th pole position
De records vliegen dit jaar om de oren van Schumi. Ook het record van poles. Daarom gaat hotwheels een model uitbrengen hiervan. Met op de bodemplaat alle poles. Gaat waarschijnlijk 110 euri's kosten
Wordt verwacht in november 2006
http://www.toystore24.com/catalog/images/schumi66.jpg
Mod-edit: Url vervangen, eerste URL verwees naar een winkel, en dat valt onder spam. Markopolo
Wordt verwacht in november 2006
http://www.toystore24.com/catalog/images/schumi66.jpg
Mod-edit: Url vervangen, eerste URL verwees naar een winkel, en dat valt onder spam. Markopolo
- hanzjepanzje
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Alleen klopt het model op de foto niet, dat is namelijk de F2004 en niet de 248F1
Dus tegen die tijd zal het er wel weer helemaal anders uitzien en zal de prijs ook wel weer een stuk omhoog gaan.
Maar we wachten af, hij zal hier zeker een plaatsje krijgen in mijn vitrinekast.
Grtz

Maar we wachten af, hij zal hier zeker een plaatsje krijgen in mijn vitrinekast.
Grtz
Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben?
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
erg leuk, maar het is toch zowat niet meer bij te houden, die F1 modellen van hotwheels... hoeveel versies komen er wel niet uit zeg...
heb zelf alleen de 'gewone' F1 ferrari's waarin schumi kampioen is geworden.... meer niet.
Hotwheels mag zijn licentie uitmelken, maar doe eens meer op de toerwagens AUB!!
heb zelf alleen de 'gewone' F1 ferrari's waarin schumi kampioen is geworden.... meer niet.
Hotwheels mag zijn licentie uitmelken, maar doe eens meer op de toerwagens AUB!!
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
- ferrariboy
- Contacteer:
idd, liever meer van die oude ferrari´s dan 5 keer dezelfde f1 met een ander figuurtje en een andere baseplaat . zien er toch allemaal hetzelfde uit. ze zouden wat meet racemodellen zoals mg moeten uitbrengen of prototypes
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
-
- hanzjepanzje
Helemaal mee eens. Ik wacht nogsteeds op relatief betaalbare 550- en 575GTC's en ook oudere racers. Hoewel het voor MG een leuke tijd gezien zij de enige zijn die ze maken, is het voor Mattel een mogelijkheid die ze voorbij laten gaan.ferrariboy schreef:idd, liever meer van die oude ferrari´s dan 5 keer dezelfde f1 met een ander figuurtje en een andere baseplaat . zien er toch allemaal hetzelfde uit. ze zouden wat meet racemodellen zoals mg moeten uitbrengen of prototypes
De 10 versies die per model jaar van de F1 Ferrari worden uitgebracht zijn zonde van je geld denk ik en het is inderdaad simpelweg niet meer bij te houden.
Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho