Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Kan iemand me vertellen over de verschillende 1:43 Ferrari makers? De voor en nadelen en de prijs-kwaliteitsverhouding? Misschien wat de beste is? Alvast bedankt!
hanzjepanzje schreef:Kan iemand me vertellen over de verschillende 1:43 Ferrari makers? De voor en nadelen en de prijs-kwaliteitsverhouding? Misschien wat de beste is? Alvast bedankt!
mijn beschieden mening :
BBR .. soms mooi, vaak te duur (pkv 2:1 .. 3:1)
Red Line ... mooi, vaak niet te duur... (pkv 2:3)
Ixo's Ferrari Collection Mooi en niet duur... (pkv 1:1)
Tameo Build Kits (pkv 3:2)
pkv 1:1 wil zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding 1:1 is.. de prijs is dus in verhouding met de kwaliteit... 2:3 is dus het prijsniveau lager dan het kwaliteitsniveau, dus goed... 3:2 is dus minder..
Bedankt! Ik zie op je site een heleboel mooie Ixo's staan voor een hele goeie prijs, dat zijn dus wel mooie wagens? Ik wil ermee beginnen maa heb geen idee waar ik wat moet zoeken, maar dat was vast al duidelijk
hanzjepanzje schreef:Bedankt! Ik zie op je site een heleboel mooie Ixo's staan voor een hele goeie prijs, dat zijn dus wel mooie wagens? Ik wil ermee beginnen maa heb geen idee waar ik wat moet zoeken, maar dat was vast al duidelijk
Je kunt veel IXO's vinden op Ebay. En vrijwel elke goede modelauto winkel heeft wel modellen van IXO of kan ze bestellen. Heb zelf 6 Ferrari's in de serie Le Mans winners. En het zijn idd mooie modellen tegen een redelijke prijs. Verder vind ik dat Bang/BOX, BEST en ART ook mooie Ferrari's maken. IXO Ferrari TR 61:
Binnenkort nieuw: F 375 1951 Alberto Ascari, Quartzo, 500 F2 1953 Alberto Ascari La Storia Collectie, 365 GTB 1973 winnaar GT klasse Le Mans, Topmodel.
Heb besloten allereest voor de moderne en relatief moderne Racers (Le Mans etc) uit te wijken naar 1:43. (IXO, Redline, BBR etc) De eerste update op dit vlak komt eraan dus hou mijn topic in de gaten
Hierbij een oproep aan alle forummers met veel verstand (en een groot archief) van Le Mans.
Ik heb dit model van Ebay gehaald:
Onder de titel Ferrari 550 Prodrive Le Mans 2004. Echter, ik heb het eens nagekeken, en de Prodrive van 2004 met startnummer 65 had een blauwe balk bovenaan de voorruit (nummer 66 een groene). Deze heeft dat niet. Kan iemand me vertellen hoe dit zit?