Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ja , al die gts´en hebben dat precies de spiders en de gtb ´s niet dus misschien een donormodel kopen en de velgen daar van nemen , kan ik wel geloven dat je die zwarte 355 onder je hoede wilt nemen , heb er heel lang naar gezocht want zijn vrij schaars maar nu zou die al bijna 2 weken onderweg zijn en vindt dat nogal lang en zie dat ze nu morgen voor mijn deur staan en ik ben er niet dan sture ze die terug helemaal naar frankrijk mag er ni aan denke ( kan ik nog eens de verzendkosten betalen ofwel hebben ze hem weer verloren gedaan bij de pakjesdienst en dan begint er weer een lange lijdensweg voor mijn geld terug te krijgen , heb het al meegemaakt en zou het niet nog eens willen meemaken )
de zwarte f355 is nog altijd niet toegekomen , begin me zorgen te maken
heb wel een nieuwe aanwinst gedaan maar moet nog toekomen , de Ferrari 308 GTB Turbo van polistil
ferrariboy schreef:de zwarte f355 is nog altijd niet toegekomen , begin me zorgen te maken
heb wel een nieuwe aanwinst gedaan maar moet nog toekomen , de Ferrari 308 GTB Turbo van polistil
Ik heb er 1 ne onderweg naar France al 2 wkn is nogmaal kan tot 60 dagen duren
Vanuit Frankrijk naar hier 10 dagen
hopelijk binnen een paar dagen een ferrari 308 gtb turbo van polistil binnen wordt een dezer dagen verzonden uit italie ; die zwarte f355 is nog altijd spoorloos hopelijk komt die toch nog tot bij mij
vandaag was het een hoogdag
toegekregen
ferrari 308 gtb turbo van polistil
ferrari f93 a ( prost)
ferrari 310 highnose nr van Irvine ( launch versie ofzo)
ferrari 1995 412 t2 van berger
ferrariboy schreef:vandaag was het een hoogdag
toegekregen
ferrari f93 a ( prost)
Godsamme, dat moet je een flinke duit hebben gekost! Alleen de tweede en de derde zullen samen al zo'n 400-500 euro hebben gekost...
Wel heel gaaf...ik heb alleen de laatste...de anderen zijn me allemaal te duur
Godsamme, dat moet je een flinke duit hebben gekost! Alleen de tweede en de derde zullen samen al zo'n 400-500 euro hebben gekost...
Wel heel gaaf...ik heb alleen de laatste...de anderen zijn me allemaal te duur
Nou, die 308 GTB Turbo van polistil is anders ook niet goedkoop (neem aan dat je de 1:18 hebt?).
Maar het kan toeval zijn: van de 3 1:18 F1 Ferrari's die ik nu heb, zit de Berger 412 T2 er ook bij!
ferrariboy schreef:vandaag was het een hoogdag
toegekregen
ferrari f93 a ( prost)
die 308 gtb van polistil is niet direkt om te zeggen moeders mooiste maar vond toch dat ik hem in mijn collectie moest hebben , foto´s volgen binnenkort, heb ook nog iemand ontmoet met 730 1/18 ferrari´s ( is de moeite , heeft 102 resin modellen)
ferrariboy schreef:die 308 gtb van polistil is niet direkt om te zeggen moeders mooiste maar vond toch dat ik hem in mijn collectie moest hebben , foto´s volgen binnenkort, heb ook nog iemand ontmoet met 730 1/18 ferrari´s ( is de moeite , heeft 102 resin modellen)
730 1/18 ferrari´s , dat is wel een hele hoop, een paar kamers vol!
Maar 730 Ferrari's op 1/18 dan heeft hij toch veel dezelfde type's van modellen staan, ieder model in 4-5 kleuren zeker?
hierbij de foto´s van mijn laatste aanwinsten.
één van de F93 a is te koop omdat ik deze dubbel heb en ik een beetje plaatsgebrek heb
van deze heb ik de doos ook nog , dacht deze al te hebben maar het is toch nog een iets andere versie nnToegevoegd na 1 minuten:nn hierbij ook eventjes de link naar die kerel zijn site ( die met 730 1/18 ferrari modellen )
damn die F355jes van 1 pagina terug zijn echt om je vingers bij af te likken! ik zoek ook nog een exemplaar, als bedankje voor de eigenaar van een 1:1 F355 dat ik es mocht meerijden