117ayrton schreef:
en het stopt maar niet hé ,wie of wat de dood van senna veroorzaakt heeft weten zelf de expers niet laat staan wij,het heeft echt geen zin om daar over door te draven iedereen heeft zijn menig en zijn waarheid.ayrton senna stierf op 1 mei 1994 we zijn nu 19 augustus 2006 ik zou zeggen laten we ons bezig houden met wat er nu gebeurd .

Hier moet ik even op inhaken, het zal ook nooit stoppen, ook al zijn we 100 jaar verder, hier staan forums dus bekend om, dat iedereen zijn mening geeft over bepaalde dingen en of dat nu gisteren, eergisteren, 10 jaar of 100 jaar geleden was.
Als iedereen zijn mond maar zou houden en niet voor zijn meningen uit zou komen wordt het hier en op vele andere fora's erg stil, ben wel van mening dat je je standpunt moet onderbouwen, want:
Jacques moet het gewoon lekker opschrijven in zijn dagboek en daarna gaan uithuilen bij mammie
zijn nu niet echt van die reacties die ergens toe bijdrage

Maar ja die zitten er ook gewoon tussen en nu kan ik bv. uitleggen dat Villeneuve in 1996 ook al kampioen kon worden maar dat Frank Williams de eer aan Hill gaf voor zijn bijdrage aan de ontwikkeling van de Williams en tuurlijk zat Villeneuve in de beste auto, maar ik denk dat 90% van de coureurs die een wereldtitel binnen hebben gehaald in de beste auto rondreden/rijden.
Tegen Vill. werd toen gezegd door Honda dat hij net al Schumacher een team rond zich heen mocht bouwen, alleen was er even niet zoveel geld als bij Ferrari en dat heeft hem gewoon zijn carrierre gekost.