Ik denk, laat ik ook maar eens wat van mij horen.
Ik zit nu met een vraag: Ik zie regelmatig op Marktplaats en andere verkoop sites 1:43 modellen aangeboden van de "Ferrari Collection", verpakt in een blister. Zo een bedoel ik nou.
Maar wat zijn dit voor modellen, ik bedoel, wat voor kwaliteit? Richting de tegenwoordige HotWheels Ferrari's (wat ik erg laag vind voor de prijzen die je af en toe ziet), meer richting de Bang/Ixo modellen, of helemaal Bburago-achtig?
Ferrari Collection
Ferrari Collection
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Dit zijn de Junior Line modellen van Ixo. De kwaliteit valt heel goed mee voor hun prijs. Ze zijn iets minder afgewerkt dan gewone Ixo's, maar dat verschil is zeer klein. Zo heeft Ixo van de 360 Modena twee verschillende versies gemaakt, een dure van rond de 30 euro en een Junior Line model van rond de 10- 15 euro. Het verschil is zeer klein tussen de dure en de goedkope versie. Zo zijn bij de gewone (duurdere) Ixo de velgen beter afgewerkt, de velgen blinken meer, ook de achtelichten zijn beter afgewerkt en de uitlaten zijn ook beter afgewerkt. Voor de rest zijn ze hetzelfde denk ik. Het is dus niet de moeite om het dubbel te betalen voor het beter afgewerkte model van de Ferrari 360
.