ik heb al vele sponsoren mogen vinden via die link.
nu is het beste me overkomen zojuist.
ik heb een plastic zkje gevonden raad ééns wat daar in zat
nog een heel stuk on aangeraakt velletje met decals voor de figuurtjes van ferrari en heb nog wat gevonden van ferrari marlboro decals van 1/43 - 1/18 inklusief helm decals helaas is die van barrichello stuk weg opzij van het visier.
zou ik deze inscannen en dan uitprinten ??
en die helm decals met marlboro er op van schumacher inscannen verkleinen en uitprinten voor 1/43
ps nu in de aldi is een printer woensdag te koop die scand en print en heeft een lcd schermpje je kunt er ook foto's van een kaartje insteken en ik denk zo te zien op de foto in het een lezer printer op de foto staan de patroonen en dara brand ene rood licht aan ieder patroon en er zijn 3 patroenen in kleur los 1 zwarte nu staat er nog een patroon op zou dat wit kunnen zijn ?
prijs 159€

All-in-one fotoprinter PIXMA MP 500
6,3 cm LCD-kleurenscherm voor het gemakkelijk bekijken, bewerken en printen van foto's in fotolabkwaliteit, max. resolutie 9600 x 2400 dpi, 10 x 15 cm foto zonder witrand in ca. 51 sec., direct printen van foto's : PictBridge-aansluiting en geheugenkaarten, geheugenkaartlezer, scanner 1200 x 2400 dpi, economisch Single Ink systeem
3 jaar garantie, incl. 3 EUR Recupel