Hans -> I'm back baby!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Bella Modena!! Bravo! :worshippy:

Wat zijn die Redline modellen mooi he?! :thump_up:

Heb er 1 in mijn Collectie....De Ferrari Enzo.

Succes met je verzameling! :thump_up:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Mooi model en ja die prijs ach, ik moest er ook 1tje hebben en na lang twijfelen toch maar gedaan. Al is het maar om dat fraaie doosje.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

:worshippy: Heerlijke update die RedLine, heb em zelf ook en is echt een waanzinnig mooi model :thump_up:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
ferrariboy
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

jaja die redlines zijn fantastische modellen knap afgewerkt en niet zo duur als de bbr´s ( misschien dat die er bij mij ook ooit wel komen )
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Goed nieuws, ik ontving vandaag de volgende mail. Het gaat over de "misvormde" Ferrari 550 LM04 Prodrive met verkeerde decals:
Hello Hans,

Sorry for the late reply. We tried to find the decal sheet in the factory but it was difficult since the production finished since long time. Fortunately, we found one and will send it to you by post. You will receive it in around two weeks.

Best regards,
Customer Service
Te gek!
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

:mrgreen: zul je zien dat ze de groene sturen :wink:

Goeie service, het lijkt Ixo wel :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Kijk, dat is nou service!!!!

Maar goed dat je m nog niet hebt verkocht!
Ik ben benieuwd naar de vorderingen van je "restauratie" :wink:
hanzjepanzje

Haha wel een beetje zenuwachtig. Het gaat wel om een prijzig model en ik heb nog nooit decals verwijderd of geplakt... Ben benieuwd.
Groeten, Hans

--

hanzjepanzje

Heb de decals zaterdag binnen gekregen. Nu alleen de vraag hoe ik in hemelsnaam de michelin stickers van de ruiten kan verwijderen. Weet iemand dat? Of kan ik de nieuwe decals er gewoon het beste overheen plakken?
Groeten, Hans

--

JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

hanzjepanzje schreef:Heb de decals zaterdag binnen gekregen. Nu alleen de vraag hoe ik in hemelsnaam de michelin stickers van de ruiten kan verwijderen. Weet iemand dat? Of kan ik de nieuwe decals er gewoon het beste overheen plakken?
Probeer het eens met een stukje (schilders)afplaktape. Even er goed overheen wrijven en als het goed is blijft het grootste gedeelte er aan vast plakken en dat herhalen totdat alles eraf is.

Voordeel: geen beschadigingen aan de lak en/of ruiten!
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

JoostV6 schreef:[..]

Probeer het eens met een stukje (schilders)afplaktape. Even er goed overheen wrijven en als het goed is blijft het grootste gedeelte er aan vast plakken en dat herhalen totdat alles eraf is.

Voordeel: geen beschadigingen aan de lak en/of ruiten!
wees wel enorm voorzichting dat je niet meer decals meeneemt dan dat je zou willen.. anders eerst met een mesje voorzichtig langs de randjes insnijden...
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Om decals van ruiten te verwijderen gebruik ik met succes remolie. Wattestaafje nat maken en niet te hard wrijven. Het gaat langzaam, maar bij mij toe nu toe zonder enige schade aan de ramen of ander plastic onderdelen

JonnoT
hanzjepanzje

Allemaal bedankt voor jullie tips! De eerste bleek uiterst succesvol, had ze er gelijk af zonder wat voor moeite dan ook. Nu loop ik echter tegen het volgende probleem; hoe haal ik de decals van het velletje? Ik ben echt een leek op dit gebied (eerste keer dat ik een model beplak). Heb gekeken of het gewoon echt stickertjes zijn maar dat lijkt niet het geval... nnToegevoegd na 46 minuten:nn Is al gelukt, foto's volgen later!
Groeten, Hans

--

fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

hanzjepanzje schreef:Allemaal bedankt voor jullie tips! De eerste bleek uiterst succesvol, had ze er gelijk af zonder wat voor moeite dan ook. Nu loop ik echter tegen het volgende probleem; hoe haal ik de decals van het velletje? Ik ben echt een leek op dit gebied (eerste keer dat ik een model beplak). Heb gekeken of het gewoon echt stickertjes zijn maar dat lijkt niet het geval... nnToegevoegd na 46 minuten:nn Is al gelukt, foto's volgen later!
Decal uitsnijden en in water leggen :wink: (zo doe ik het in ieder geval, maar ik heb maar 1x iets omgestickerd dus weet niet of er ook andere manieren zijn)
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
hanzjepanzje

Heb ze inderdaad in het water gelegd. En wilde prima. Ziehier de 550 terug in originele staat;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groeten, Hans

--

Plaats reactie