als we het over mafia hebben dan denk ik dat briatore meer in de buurt komt als kandidaad
neen maak jullie niet druk mensen neem het nu aan van me Schumi stopt er mee, ik denk dat de RTL ook wel betrouwbaar is maar wie de reportage's en komentaar na de gp's van schumacher heeft gevolgd omtrent al dan niet stoppen valt het op dat die echt serieus blijft tegen vorige jaren dat hij steeds lachte.
de situatie is heel anders der michael is maar liefst van 1996 bij ferrari dus 2006 is 10 jaar van 91 in de f1 dus pensioen komt er aan.
al heb ik wel eens het verdacht dat de f1 een rol blijft spelen en dat er wel ééns ene schumacher f1 team zou kunnen komen met willi weber de manager.
of hij krijgt een PR en dergelijke job bij ferrari voor het merk te promoten
vergeet niet dat hij heeft gezecht de dag dat een jonge piloot komt die sneller is stop ik , ALONSO - KIMI - MASSA -KUbica - de nieuwe generatie van de f1.
maar niki lauda heeft nog een andere mening.
hij zegt op rtl dat schumacher net zoals hij een twee jaar gaat genieten en dat hij dan terug komt om nog eens wereld kampioen te worden.
en ja lauda deed het dus waarom niet nog eens.
1 ding staat vast der perioden schumacher benneton met hill en 1997 met villeneuve dat is me niet bevallen.
maar de andere jaren ferm ok en als het ware ferrari en de fiat groep uit het rood gehaald.
had hij 1999 niets gebroken was die dat jaar kampioen geworden.
dus ik geneet nog van zijn eventueel laatste 4 race's en dan zien we wel