Look Smart of Red Line?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Gesloten
Regenkaiser

Look Smart of Red Line?

Bericht door Regenkaiser »

Graag wilde ik weten welk merk jullie beter vinden;
Look Smart of Red Line?
Ze brengen gelijke modellen uit en hebben ongeveer dezelfde prijs.

Alvast bedankt!

Regenkaiser
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Ik heb een Ferrari 360 van beide merken:

REDLINE
Afbeelding

LOOKSMART
Afbeelding

Ik ben met beiden erg gelukkig, en moet zeggen dat de kwaliteitsverschillen niet groot zijn.

Het interieur van de LS is iets gedetailleerder afgewerkt, ook het ruitenwissertje is net even mooier ...
Ik vind de motorruimte van de RL mooier, of die ook natuurgetrouwer is durf ik niet te zeggen...
Van de RL kunnen de wieltjes draaien, van (mijn) LS niet ...
Het tankdopje van de LS is mooier, maar de spiegeltjes van de RL iets echter...... Lekker belangrijk allemaal. Afwerking, vormgeving en decals zijn van beiden super :dance:

Mijn persoonlijke mening is een 9+ voor de RL en een 9 voor de LS. Samengevat moet je wel zo in kleine details duiken dat ik me zou laten leiden door beschikbaarheid, sympathie voor de leverancier en of de prijs je aanstaat. Succes met de keuze :mrgreen:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Jammer dat die slicks er niet lekker op zitten bij die Redline Modena :( :eh:
Verder zijn het 2 mooie merken :thump_up:
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

vivado ferrari collection schreef:Jammer dat die slicks er niet lekker op zitten bij die Redline Modena :( :eh:
Verder zijn het 2 mooie merken :thump_up:
gelukkig zitten die er los om.. kan je zo weer naar buiten schuiven...

ik moet zeggen dat de looksmart's er net ff slimmer uitzien....

:mrgreen:
CARROS

Bericht door CARROS »

Het is eigenlijk vrij simpel, kijk welke auto of kleur je het meest aanspreekt. LookSmart maakt namelijk veel meer verschillende merken tov RedLine dat puur en alleen Ferrari's maakt.
Een auto die ze wel beide maken, zoals bijvoorbeeld de 599 GTB, maken ze vaak in verschillende kleuren.

Ik moet wel zeggen dat ze allebei altijd zeer nette modellen maken, en dat je na het kopen van een model van een van beide merken zeker geen spijt zal hebben.

Zelf vind ik wel dat de LookSmarts meestal nog wat mooier overkomen dan de Redlines, bovendien zijn de LookSmarts vaak in mindere aantallen gemaakt.

Sorry als dit onder SPAM valt maar het leken me wel nuttige links voor foto's van de verschillende merken:
LookSmart: http://www.alpimodel.com/lsm.html
RedLine: http://www.redline-models.com/
Afbeelding
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Ik heb dan geen ervaring met LookSmart, maar heb zelf twee Redline's (met de derde in bestelling) en deze vind ik schitterend... Het is maar net welk model je zoekt denk ik...
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Ferrari10flrb
Contacteer:

Re: Look Smart of Red Line?

Bericht door Ferrari10flrb »

Regenkaiser schreef:Graag wilde ik weten welk merk jullie beter vinden;
Look Smart of Red Line?
Ze brengen gelijke modellen uit en hebben ongeveer dezelfde prijs.

Alvast bedankt!

Regenkaiser
Interessante discussie! Ik was in de veronderstelling dat Redline en Looksmart aan elkaar op de één of andere manier verbonden waren.

Ik was op zoek naar een Redline 550 Maranello GTS van Peter Kox waar hij in 2003 de GT klasse op Le Mans heeft gewonnen. Was vrijwel niet te vinden cq te leveren. Dus toen maar dit model van Looksmart besteld. Als de klungelige duitse leverancier nu doet wat hij moet doen dan heb ik het model in dezer dagen en dan zal ik zeker fotos plaatsen.
Cedrick

Bericht door Cedrick »

Ikzelf heb 1 LookSmart. Ben er heel tevreden van.

Als ik bepaalde RedLines op foto zie heb ik soms het gevoel dat deze niet kunnen tippen aan de LM. Natuurlijk is het maar een foto
Ferrari10flrb
Contacteer:

Looksmart, spoiler 550 Maranello GTS

Heb dan eindelijk de Ferrari 550 Maranello GTS winnaar GT klasse 2003 op Le Mans, van Looksmart ontvangen. Schitterend model mooie verpakking.
Ik schrok alleen wel dat de spoiler er in eerste instantie niet leek op te zitten cq misschien er afgebroken was. Echter deze was keurig verpakt in een plastic hoesje aan de onderkant van het plateau en "braaksporen" zag ik ook niet.

VRAAG: Is het bij de Maranello GTS van Looksmart gebruikelijk dat de spoiler er los verpakt bijgeleverd wordt??
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

ik dacht van RedLine een zus was van Looksmart, voor de Ferrari-lijn?
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Wim83 schreef:ik dacht van RedLine een zus was van Looksmart, voor de Ferrari-lijn?
Nee, RedLine is een zustermerk van Spark waar ook Bizarre onder valt
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Ferrari10flrb
Contacteer:

Looksmart/Redline

Schumi28 schreef:[..]

Nee, RedLine is een zustermerk van Spark waar ook Bizarre onder valt
Is dat ook weer duidelijk, bedankt voor de info. Heb inmiddels de Maranello van Looksmart. Geweldig model!! Nog geen Redline in de collectie, maar die komt er ook nog wel een keer. Schijnt dat er een aantal 365 GTB4's uitkomen waar mee op Le Mans is gereden in begin jaren '70. Ben erg benieuwd. Wie weet hier meer van??
fish88

Re: Looksmart, spoiler 550 Maranello GTS

Bericht door fish88 »

Ferrari10flrb schreef:Heb dan eindelijk de Ferrari 550 Maranello GTS winnaar GT klasse 2003 op Le Mans, van Looksmart ontvangen. Schitterend model mooie verpakking.
Ik schrok alleen wel dat de spoiler er in eerste instantie niet leek op te zitten cq misschien er afgebroken was. Echter deze was keurig verpakt in een plastic hoesje aan de onderkant van het plateau en "braaksporen" zag ik ook niet.

VRAAG: Is het bij de Maranello GTS van Looksmart gebruikelijk dat de spoiler er los verpakt bijgeleverd wordt??
Ja moet je er zelf op lijmen zodat het tijdens vervoer niet kapot gaat.
Heb ik bij mijn Lambo van Looksmart ook gehad.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gesloten