F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Alleen heeft deze "*j*xied" wél talent! :mrgreen:

Alle post overs de straf van Alfonzo mogen wat mij betreft weg, straf of niet eindelijk is die Renault is een keer geploft! :dance:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

1:18 24/7 schreef:Alle post overs de straf van Alfonzo mogen wat mij betreft weg,......
Waarom :? Omdat ie ongegrond is zeker :?:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Nee, omdat het nutteloos was en na de plof helemaal overbodig geblaat is geworden...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Sorry voor alle Schumi fans onder ons, maar ik ben wel blij dat hij vertrekt. Het is mooi geweest zo, nu tijd voor een nieuw tijdperk. Na al die Ferrari WK plekken van hem, was het voor mij wel eens doorbijten om nog van de F1 te blijven houden.
Spyker F1 team vind ik wel helemaal leuk, wat bleef Albers toch vaag? Heeft ie iets beters op zak? Of wil ie meer dan er nu op tafel ligt?
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik hoop voor Albers dat 'ie inderdaad iets beters op zak heeft.

Spijker heeft op LeMans in drie jaar amper wat laten zien, en beginnen nu al over het Wilhelmus na een overwinning in F1 :nuts:

Ik hoef de namen B.A.R. en Toyota maar aan te halen om duidelijk te maken dat het niet allemaal hosanna is .... :think:

Heb er weinig vertrouwen in, als ik CA was probeerde ik zsm weg te zijn :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Saaie race wat mij betreft. Ben wel blij dat Schumacher eerste is geworden maar ook dat hij vertrekt. Ik verheug me erop om Kimi te zien rijden voor Ferrari. Massa viel tegen vandaag vond ik, niet echt veel inzet leek het wel. Raikkonen was goed, solide. Dat Alonso's motor is geploft kan ik alleen maar toejuichen...

Oja en Spyker MF1...ik weet het niet. Die vent die lang aan het woord was, met de zonnebril op, volgens mij is hij van Spyker, vind ik een uiterst vervelende man. Wilhelmus op het podium...denk het niet. In ieder geval niet de komende vijf jaar. Ik verwacht weinig progressie in dit team, ik hoop ook voor Albers dat hij was betere papieren thuis heeft liggen.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

snif.... :cry:

het zal nooi meer hetzelfde zijn......

zal wel mooi zijn als hij die titel nog éénmaal weet te pakken.....

go with style.... met schwoeng....
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

1:18 24/7 schreef:Nee, omdat het nutteloos was en na de plof helemaal overbodig geblaat is geworden...
Makelijk om nu te roepen, door deze straf werd hij eigenlijk al geelimineerd van een goed resultaat, moest het uiterste van de wagen vragen (net als wat Kimi altijd doet) en helaas kunnen ze daar niet de hele race op rond knorren, als Alonso 2de had gelegen en had geweten dat MS een klap harder ging, kon hij gewoon in de verdeging gaan, en consulideren (wat Kimi dus ook vandaag deed) en dan haal je de finish wel.
Maar ja, natuurlijk als voor een italiaan op een italiaans circuit, want ik hoorde ze toch iets mindern hard juichen gistermidaag na die "14,2 mm" van Kimi :mrgreen:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik zal volgend jaar tegen mijn goesting dus wel een klein beetje ferrari fan moeten worden daar ik fan ben van kimi ,maar mijn hart blijft bij Mclaren bei deze zal ik dan ook maar de schumifans feliciteren met de zoveelste betwisbare titel,al kan de schum er natuurlijk niets aan doen dat alonso zijn motor het begeeft :mrgreen: zal in ieder geval geen traan laten dat herr rode baron weg ,hij was daar te omstreden voor naar mijn goesting .ik snak al naar 2007 ik kan bijna niet verliezen volgend jaar kimi bij ferrari en Mclaren hopelijk wat beter dan dit jaar
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
F1-Racer
Contacteer:

FERRARI AAN DE TOP GEBRACHT DIT VERGEET EEN TIFOSI NOOIT

Bericht door F1-Racer »

een heel emotionele gebeurtenis in de f1.
je moet het maar doen met alle druk om je heen van de media.
dan nog winnen en dan nog met een helder hoofd in der persconferentie zeggen dat je de formule1 vaarwel zegt.

ik moet zeggen ik kreeg er kippen vel van en ik denk dat ik niet de enige was.

ik heb het vorig jaar gezecht wat raikkonen betrefde dat hij getekend zou hebben.
dit komt nu ook uit.

helaas maar zoals schumi zegt het leven gaat voort.
een goed punt is hij blijft bij de ferrari famillie en krijgt er een functie.
Jean todt zo nog een jaartje door gaan Ross brauwn gaat een sabbat jaar nemen.

eerlijk gezecht zie ik komend jaar massa kampioen worden en dan denk ik dat ferrari in zijn zwarte periode weer gaat beginnen.
ik ben blij dat ik deze 10 jaar van schumacher heb mogen volgen en genieten in slechte en goede momenten.

hij blijft wat mij betreft en volgens , niki lauda, ross brauw, jean todt , massa, raikkonen , coulthard, heidfeld , norbert haug , enz....
de grootste van de f1 geschiedennis.

en de achtste titel geloof me die pakt hij.
fish88

Bericht door fish88 »

Eindelijk van hem zijn we af. Bewonder hem om een aantal dingen die hij heeft bereikt. Maar de manier waarop af en toe, verafschuw ik van hem. Maar toch wel 1 van de grootste namen uit de F1 die weggaat

kampioenschap staat nu open en ik mag beide titelkanidaten niet dus een mooi kampioenschap gevecht is voor mij al mooi genoeg :thump_up:

Ben benieuwd wie volgend jaar de snelste Ferrari coureur is. Massa met al 1 jaar ervaring of die Fin (hoop eigenlijk dat hij aanpassingsproblemen krijgt :mrgreen: )
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Erikderaaf

Bericht door Erikderaaf »

ik ben blij en een bedroefd tegelijk.... Ferrari wint een race, positief!
En ja als anderen hun motor opblazen is dat jammer... maar uiteindelijk telt de vlag, al ben je een hele goede coureur (die in het huidige rijdersveld er echt wel zitten), je materiaal moet heel blijven.

Ik vind het jammer dat schumi stopt... ik ben nog altijd schumi fan, niet alleen om de reden dat hij bij Ferrari rijdt, maar ook omdat de man goed kan rijden... al heb je een hekel aan hem, zie zijn resultaten.... erg goed toch...

Maar kimi bij Ferrari, die gedachte spookt al lang rond, maar kan er echt niet aan wennen... ik ben altijd voor het rode team maar of ik hem nu aan ga juichen... zwaar....
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

kimi bewonder ik ook maar bij ferrari wordt moeilijk om hem zo als schumacher ooit in het hart te sluiten.

ik ben bang voor ferrari' s toekomst vergeet niet sponsoren dat is de bron om te kunnen overleven.

en schumi heeft veel sponsoren naar ferrari gahaald.

wat massa brengt en kimi ??? brazilie en finland -- tegen industrie land duitsland neen vettel is de nieuwe schumacher geloof me.
Jos

Bericht door Jos »

vettel? omdat hij 3 trainingen eerste is geworden...? Ik zal je uit de droom helpen, zelfs ik als alonso fan moet zeggen dat je een 2e schumacher zo snel niet vind...

los hiervan zal iedereen vast weten dat ik GEBAALD heb vandaag. En dat het WK nu nog spannender wordt geloof ik totaal niet, Ferrari heeft het momentum en Renault zit in de hoek waar de klappen vallen, dat komt niet meer goed voor mij vrees ik..
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

En Doornbos (waarschijnlijk) de laatste 3 races in de RBR!

Het nieuws begint nu aardig op te duiken her en der. Morgen de officiële verklaring om 16.00 :mrgreen:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Gesloten