Het wordt hier ook met de dag gekkerKijken hoe ik de cijfers dusdanig kan manipuleren dat Fangio een GP won in 1992
Het Michael Schumacher stopt ermee topic.!!!!
- Jolly Club
Wanneer je toch bezig bent, weet ik ook nog wel wat voetbaluitslagen die je dan alsnog kan wijzigen.
Helaas, je kunt l*llen als Brugman maar de geschiedenisboeken zullen desondanks toch niet gewijzigd worden in jouw voordeel.
Je zal het ermee moeten doen en je levenlang tegen die Schumacher cijfertjes aan moeten kijken waar jij het niet mee eens bent.
Ik zie dat je er al aardig door gefrustreerd bent, hoop voor je dat dat wel minder wordt in de loop der jaren.
Helaas, je kunt l*llen als Brugman maar de geschiedenisboeken zullen desondanks toch niet gewijzigd worden in jouw voordeel.
Je zal het ermee moeten doen en je levenlang tegen die Schumacher cijfertjes aan moeten kijken waar jij het niet mee eens bent.
Ik zie dat je er al aardig door gefrustreerd bent, hoop voor je dat dat wel minder wordt in de loop der jaren.
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Dimage schreef:Helaas, je kunt l*llen als Brugman maar de geschiedenisboeken zullen desondanks toch niet gewijzigd worden in jouw voordeel.![]()
Om m'n grote vriend schumi28 maar even te quoten :fish88 schreef:Dit is in cijfers de beste coureur ter wereld![]()
Oostenrijk 2002![]()
www.portalbrasil.net/images/f1_austria2002_chegada.jpg

-
rsh_scuderia
- Moderator
- Schaal: 1:18
- Jolly Club
Teamorders ruleren, ze worden in alle takken van autosport toegepast, want teams winnen er titels mee
Hulde aan de teams die openlijk laten zien dat ze teamorders gebruiken...beter dan brandhout in je tweede auto zetten, of je tweede rijder een mindere auto te geven, om zodoende de schone schijn op te houden
de conclusie dat het hier zou gaan over het optreden van Coulthard en Montoya bij McLaren, of Fisichella en Trulli bij Renault is volledig voor jullie rekening
Hulde aan de teams die openlijk laten zien dat ze teamorders gebruiken...beter dan brandhout in je tweede auto zetten, of je tweede rijder een mindere auto te geven, om zodoende de schone schijn op te houden
de conclusie dat het hier zou gaan over het optreden van Coulthard en Montoya bij McLaren, of Fisichella en Trulli bij Renault is volledig voor jullie rekening
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Helemaal mee eens. Maar dan wel als het ergens om gaat. Zoals bijvoorbeeld nu. Als Massa volgende race remt voor MS zeg ik oke. Maar 2002... Kijk voor de grap eens hoe vroeg dat in het seizoen was en hoe ver ze toen reeds voor stonden. Die sloeg echt nergens op.Jolly Club schreef:Teamorders ruleren, ze worden in alle takken van autosport toegepast, want teams winnen er titels mee![]()
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ben ook verre van een Schumacher-fan, maar hij is nu eenmaal een van de beste allertijden.
Veel cijfers spreken voor zich en gaan idd nooit veranderd worden..
Het is nu niet omdat hij voor sommige onsportief is of eender wat dat je niet kan toegeven dat hij goed is.
Ikzelf volg nu meer tennis en dan maak ik snel de vergelijking met Henin, haar mentaliteit is : ik en ik alleen wil winnen en daar heb ik alles voor over.. Kvind haar ook verre van een sympathieke speelster, maar ze is nu eenmaal TOP, net zoals Schumacher in de F1. Een echte winnaar.
En al wie tegen hem is, dat trekt die zich toch niet aan, want 1) hij heeft een palmares om U tegen te zeggen ( binnen 10, 20, 30 jaar weet bijna niemand nog op welke manier hij aan sommige titels is gekomen )
2) hij heeft wss een van het grootste aantal fans ter wereld en 3) klas onlangs dat hij een goeie 1 miljard EURO op zn rekening heeft staan :p dusja
En daarom vind ik het slim er maar eens met te stoppen, alles bereikt wat maar kan, de records, de roem en geld met hopen verdiend
Het is nu niet omdat hij voor sommige onsportief is of eender wat dat je niet kan toegeven dat hij goed is.
Ikzelf volg nu meer tennis en dan maak ik snel de vergelijking met Henin, haar mentaliteit is : ik en ik alleen wil winnen en daar heb ik alles voor over.. Kvind haar ook verre van een sympathieke speelster, maar ze is nu eenmaal TOP, net zoals Schumacher in de F1. Een echte winnaar.
En al wie tegen hem is, dat trekt die zich toch niet aan, want 1) hij heeft een palmares om U tegen te zeggen ( binnen 10, 20, 30 jaar weet bijna niemand nog op welke manier hij aan sommige titels is gekomen )
2) hij heeft wss een van het grootste aantal fans ter wereld en 3) klas onlangs dat hij een goeie 1 miljard EURO op zn rekening heeft staan :p dusja
En daarom vind ik het slim er maar eens met te stoppen, alles bereikt wat maar kan, de records, de roem en geld met hopen verdiend
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Vertekende beelden zijn het gewoon, records, sommige ja, die zijn het opschrijven waard, maar om nu het record te hebben van het langste aan de leiding te hebben geredenTimo911 schreef:Ben ook verre van een Schumacher-fan, maar hij is nu eenmaal een van de beste allertijden.
"Kijk Schumacher heeft langer aan de leiding gereden dan Senna"
Ook veranderd het aantal circuit's door de jaren heen, waardoor de kans dat je meer km's aan de leiding kan rijden steeds groter wordt, bull-shit records dus.
Tennis is toch wel een rare vergelijking, daar komt het echt op het poppetje op aan, bij de F1 moet het poppetje eerst in een goede auto zitten wil het kunnen presteren, en dan gaan de mannen zich van de jongens onderscheiden
Hopelijk haal ik de 58 nog1) hij heeft een palmares om U tegen te zeggen ( binnen 10, 20, 30 jaar weet bijna niemand nog op welke manier hij aan sommige titels is gekomen )
100% mee eens, we schijven DTM 2004, Mercedes heeft Paffett en Albers onder de vleugels maar weet niet goed wie nu de meeste steun te geven, met als resultaat dat Ekström toen in de Audi er met de titel vandoor gingTeamorders ruleren, ze worden in alle takken van autosport toegepast, want teams winnen er titels mee
Aangezien je Fangio, Clarck en Ascari zelf nooit hebt zien rijden, vind ik dat ook maar een kul uitspraak, van horen en zeggen... tsja, of videobanden..
Ik hoop echt, yep echt dat er bij de laatste race Schumacher - Alonso 1 punt verschil zit in het voordeel van Schumacher en dat Alonso in de race zelf met een Speedy Gonzales motor op de Duitser afstormd, dan kunnen we zien of Oberweltdinges een echt is
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
curbstone models daar ben ik mee ééns.
team orders zijn nog steeds vooral vorig sezoen bij renault raar dat bij fisichella altijd iets stuk ging of bij de stops haperde ?
beter zo als ferrari toen deed en zoals mclaren deed in der tijd met coulthard en mika.
die draaien niet rond de pot, als het eerlijk is, is een ander maar het is nog altijd een team sport dus waarom niet.
en ja als de mensen zich nu druk maken of niet schumacher zal altijd in de boeken blijven staan en zal ook nooit verslagen worden dat staat vast.
8 wereld titels
je moet het maar doen en ja dit jaar haald hij die
team orders zijn nog steeds vooral vorig sezoen bij renault raar dat bij fisichella altijd iets stuk ging of bij de stops haperde ?
beter zo als ferrari toen deed en zoals mclaren deed in der tijd met coulthard en mika.
die draaien niet rond de pot, als het eerlijk is, is een ander maar het is nog altijd een team sport dus waarom niet.
en ja als de mensen zich nu druk maken of niet schumacher zal altijd in de boeken blijven staan en zal ook nooit verslagen worden dat staat vast.
8 wereld titels