wie heeft het meeste van een model?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

christiaan109 schreef:Deze volgen zo spoedig mogelijk hier.

Maar jij heb dan wel zo'n mooi logo van Land Rover, maarreh hoeveel modelletjes heb jij dan?????? :D :D
Ik spaar alleen de 1:18 modellen dus komt niet in de buurt van jou collectie maar heb er nu ongeveer 27 in totaal :mrgreen:
christiaan109

Bericht door christiaan109 »

Ik spaar alleen de 1:18 modellen dus komt niet in de buurt van jou collectie maar heb er nu ongeveer 27 in totaal
Dan heb je toch zeker ook wel de beide G4 Challenge uitgaves van Universal en de Bronze Range Rover sport van Ertll????????? :wink: :wink: :wink:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

christiaan109 schreef:
Ik spaar alleen de 1:18 modellen dus komt niet in de buurt van jou collectie maar heb er nu ongeveer 27 in totaal
Dan heb je toch zeker ook wel de beide G4 Challenge uitgaves van Universal en de Bronze Range Rover sport van Ertll????????? :wink: :wink: :wink:
:( Helaas de G4 90 heb ik nog niet kunnen vinden maar ben er mee bezig. Heb ook de oranje RR Sport die is echt schitterend :worshippy:
Maar ik denk dat we een beetje afdwalen in dit topic :mrgreen:
christiaan109

Bericht door christiaan109 »

De laatste keer dat ik Engeland was, Billing deze zomer, had Landcraft (http://www.landcraft4x4.co.uk) nog enkele G4 90. Wellicht een poging waard. Ja de Bronze is echt geweldig, staat ook leuk naast de zwarte :oops: :mrgreen: :oops: :mrgreen: :oops:

Maar inderdaad, we zijn een beetje aan het afdwalen. Laat de rest maar weer vertellen waar zij de meeste modellen van hebben.
funnychris

Bericht door funnychris »

model1op43 schreef:Funnychris z'n eerste bericht ip dit forum, maar wel een heel stevige!
petje af en foto's :!: :drool:
Foto's zijn te bekijken om mijn website 650 mini's en +700 Peugeots ga naar "gallery"
Gesloten