Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
sorry was even in de war nnToegevoegd na 10 minuten:nn hallo allemaal,
vandaag aangekomen met depost,gekocht op e-bay de japanse versie van mc queen let vooral op de uitdrukking van de ogen en de mond
na de japanse versie van lightning (zie vorige foto) heb ik vandaag 2 nieuwe aanwinsten aangekregen waar ik al een tijdje naar op zoek was nl
sarge en leakness
nog enkel vuile lightning en de blue mater en de serie is volledig
coolpappa04 schreef:na de japanse versie van lightning (zie vorige foto) heb ik vandaag 2 nieuwe aanwinsten aangekregen waar ik al een tijdje naar op zoek was nl
sarge en leakness
nog enkel vuile lightning en de blue mater en de serie is volledig
hallo jongens,
vandaag kwam een collega van het werk een kleine attentie brengen omdat ik een tijdje geleden een fotoreportage heb gemaakt van zijn zwangere vriendin samen met hem.Daar hij wist dat ik een aston martin fan ben heb ik de gt4 zagato gekregen in 1/18
Dit is voor mij één van de allermooiste auto's ooit gemaakt.het is geen AA kwaliteit maar dit modelletje mag er best wezen hoor,zeker in de mooie groene kleur!!
nu heb ik deze in zowel 1/18 als 1/43
groetjes peter
coolpappa04 schreef:hallo allemaal,vandaag aangekregen en ongelofelijk goed verpakt (hoedje af mark )een nieuwe serie cars die ik over heb gekocht van medeforumlid marcopolo
Ah ze zijn goed aangekomen En jij bedankt voor de aankoop van deze wagens, ik zie ook al dat je nog veel verder gaat met het opsporen van specials Gelukkig (voor mijn dan )dat is ze maar weggedaan heb