F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Dimage

Bericht door Dimage »

Wanneer ik zo het interview bij de NOS bekijk met Albers dan lijkt het net alsof hij volgend jaar niet bij Spyker gaat rijden. :?

http://www.nos.nl/nosstudiosport/artike ... ex_av.html

(stukje over Spyker)
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Die Honda die na afloop uit het beeld rijdt is idd ook wel lekker suggestief. 8)

Misschien dat hij daarom over oudere rijders die de F1 uit moeten begon. Dan kan hij vanuit zijn teststoeltje daar de plek van Barri overnemen. :think:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Dimage

Bericht door Dimage »

Het schijnt echter dat zijn manager al bekend heeft gemaakt, dat hij volgend jaar zeker op de grid te vinden is.
Zou dus betekenen dat hij wel races gaat doen, maar waar...
Als ik om me heen kijk (op diverse sites) dan wordt daar Super Aguri en McLaren genoemd genoemd.
Ik geloof nu niet dat ze hem een race zitje geven in een MC, je zou dan eerder geneigd zijn naar SA.
Of hij neemt de boel in de maling en gaat toch bij Spyker rijden...
Waarom allemaal zo geheimzinnig, lijkt de miljoenennota wel. :roll:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Nu.nl:
Zware boete Turkse Grand Prix

Uitgegeven: 19 september 2006 12:47
Laatst gewijzigd: 19 september 2006 15:12

AMSTERDAM - De Grand Prix van Turkije is door de FIA beboet voor een incident tijdens de prijsuitreiking bij de race in Istanbul. De Turken kregen een boete van vijf miljoen dollar (3,9 miljoen euro), omdat ze de leider van Turks Cyprus de beker aan winnaar Felipe Massa lieten overhandigen.

De internationale autofederatie verbiedt dat racewedstrijden worden ingezet voor politieke doeleinden.
:mrgreen: :angel:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

Super Aguri denkt dat dit een slechte zet zal worden maar ja hij zij iets japans dus honda kan ook want davidson en jamamoto zijn rijders voor komend sezoen dat staat vast dan wordt die daar test rijder of hij neemt bij bar een zitje meer das onwaarschijnlijk dan gok ik eerder op mclaren
want albers verstaat zich nog steeds daar goed met de mensen.
nu pas op het kan ook dat er nog een f1-team zou kunnen komen,
dave Ridchards heeft intresse om in de rally te stoppen met zijn rally team en in de f1 te komen dan zouden er toyota , honda , of een ander japans merk kunnen komen die motoren kan leveren.

dus alles kan
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Toyota zou natuurlijk ook best kunnen, of Spyker. beide hem nu namelijk nog Japanse motoren :wink:
Volgend jaar Williams is dan weer onwaarschijnlijk, maar zij gebruiken volgend jaar Toyota motoren als ik het goed begrepen heb.

Leuk, speculeren :mrgreen:
Ik vermoed dat hij toch blijft rijden bij Spyker. Lijkt mij het beste voor alle partijen.
F1-Racer
Contacteer:

Suzuka hoopt op terugkeer in 2008

Bericht door F1-Racer »

Volgend jaar wordt de Grand Prix van Japan verreden op het circuit van Fuji. Daarmee komt een eind aan twintig jaar Suzuka, sinds 1987 het decor voor de Japanse Grand Prix.

Alexandre Premat maakte deze week zijn Formule 1-debuut tijdens een test voor Spyker MF1 Racing in voorbereiding op zijn optreden als vrijdagtester bij de Grand Prix van China. De Fransman kon flink aan de slag.
Afbeelding
Erikderaaf

Bericht door Erikderaaf »

hmm, is die foto in de categorie 'echte bikkels gebruiken geen traction control' :mrgreen:
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
St. Paul

Bericht door St. Paul »

http://www.ae-photography.co.uk/190906.html

Hier wat foto's van een ae-photography.co.uk uit Engeland. Hij is bij de tests op Silverstone van 2 dagen terug geweest en heeft wat aardige foto's geschoten. :worshippy:

oa. ook een aantal van de Spyker.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
F1-Racer
Contacteer:

Zuid-Korea krijgt vanaf 2010 een Grand Prix

Bericht door F1-Racer »

Zuid-Korea krijgt vanaf 2010 een Grand Prix. Autosport.com weet te melden dat op 2 oktober, een dag na de Grand Prix van China, de deal officieel beklonken wordt.

Bij de ceremonie in Seoel is Bernie Ecclestone aanwezig, net als Renault-baas Flavio Briatore. Met de bekendmaking gaat een wens van Ecclestone in vervulling. De Brit wil al langer nieuwe markten in Azië aanboren en na China, dat sinds drie jaar een plek op de kalender heeft, is nu ook Korea toegetreden tot de club. Het behoeft weinig toelichting dat bij de overeenkomst een aardig geldbedrag gemoeid is.

Eerdere plannen voor een Grand Prix in Zuid-Korea draaiden op niks uit. Hoewel het land een deal had met Ecclestone om tussen 1998 en 2002 Grands Prix te organiseren, kwam het project nooit van de grond. Nu komt het er dan toch nog van, al moet ook deze keer worden afgewacht of het circuit op tijd af is. Tot nu toe is alleen grofweg vastgesteld waar het parcours moet komen.
Vincent

Bericht door Vincent »

Benieuwd wel idioot stuk asfalt Tilke ons nu weer gaat schenken. :thump_down:
Grab life by the horns.
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Ja, want Istanboel en Sjanghai zijn zulke k*tbanen! :? :roll:

Ik vrees alleen dat al die nieuwe markten (binnenkort misschien nog Rusland, India, Mexico etc.) ten kosten gaan van nog meer historische europeesche circuits...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

En ten kosten gaan van de Europese kijkcijfers en de kosten voor een jaar Formule 1 nog verder omhoog drijven.
Goed hoor die nieuwe markten aanboren :naughty:

Gezien de mogelijkheden van het Koreaans landschap zouden we toch een redelijke baan moeten krijgen....
F1-Racer
Contacteer:

HET ZAL EEN ZEER NATTE RACE WORDEN :-)

Bericht door F1-Racer »

het zal deze race's zeer nat gaan worden volgens de berichten van de fia

in the past the race has seen decent weather conditions, but the forecast is mainly for cloudy weather and the race could be wet.

On Thursday the ambient temperature will reach a high of 26 degrees Celsius, but that could be as warm as it gets as partial cloud will drop it a degree or two on Friday and Saturday.
On Sunday a high of 25 degrees is anticipated, with the chance of scattered storms during the day.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ik dacht juist dat in Zuid-Korea een stratenrace gehouden zou worden.
Is dat weer verandert of ben ik in de war :shifty:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Gesloten