1:50 brandweer

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Gesloten
ts1beet

foto's

Bericht door ts1beet »

een tijdje geleden heb ik eens gezegd foto te plaatsen van de verbouw van een Lion Toy DAF tot brandweerwagen. die foto's moeten nog even wachten, er is iets tussengekomen: een nieuw project.
laatst een model van de Volvo FM9 aangeschaft wat omgebouwd gaat worden tot tankautospuit.
het model is helemaal gestript, het chassis is aangepast door het weghalen van alle appendages, één van de achterassen is verwijderd en de cabine is aan de achterkant helemaal open gemaakt.
daarna begon het eigenlijke werk, begonnen is met de verbouw van de cabine. de cabinevloer is verlengd en de zijwanden van de manschappen cabine uit plasticplaat gesneden en gelijmd. de banken zijn voorlopig als laatste aangebracht. volgende stap is eerst de binnenzijde in de basis kleur te verven en pas daarna details aan te brengen.
van de achteropbouw is middels een dtp programma een werktekening gemaakt zodat dit later vlot te realiseren is. ik hoop dat ik er in slaag wat foto's bij dit bericht te plaatsen, kunnen jullie even mee kijken.
[/b] nnToegevoegd na 3 minuten:nn zal nog even studeren hoe ik die foto's hierop krijg. nog even geduld
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Eerst uploaden naar Imagecheck of dergelijke internetsites 8) 8)

dan de Imgknop gebruiken , fotootje en weer Img :thump_up:
ts1beet

Bericht door ts1beet »

hier zijn wat foto's. het bouwen gaat wat traag maar we komen er wel.

Afbeelding

Afbeelding
Gesloten