F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Curbstone Models schreef:[..]

gelukkig heeft Alonso volgend jaar geen last meer van problemen tijdens de pitstop.. dan rijdt hij bij McLaren :mrgreen:
Nope dan is mercedes het probleem :mrgreen:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Daar de Jerez'97 actie van Coulthard in de slotfase slechts om één punt ging, en (helaas voor DC) wéér niet voor de titel, zal het deze keer wel wat minder stof doen opwaaien denk ik :think:

Blij dat het gebruikelijke zondagmiddagritje van ralf en Troelie beloond werd met twee vette DNF's :worshippy: Vraag me toch ernstig af wat Toyota nog in de F1 te zoeken heeft :snooty:

Toyota pompt miljoenenen Dollars in een F1-team, en het enige dat ze bereiken is dat ze het duffe imago van de Corolla en de Avensis nog verder onderstrepen :eh:

Het hele spul bij Renault heeft last van druk ... Flavio is gespannen als een elastiekje, en hij brengt het goed over op zijn coureurs...dat komt wel goed zo 8)

:shock: Volgend jaar hebben wij de 'God of overtaking' en Kubica ?...hahaha die hoeven wij héél niet ...

Heb me wel vermaakt deze keer, actie en spanning genoeg.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Alonso maakte een grote fout door die voorbanden te laten wisselen. Dat maakte hij later weer goed met een erg sterk gereden slot. Alleen die wielmoer bij zijn 2e pitstop deed hem de das om ...

Van teamorders was geen sprake. Toen Alonso niet vooruit kwam mocht Fisichella er voorbij. Toen Alonso weer op stoom kwam in het slot zag je het verschil in klasse tussen Fisichella en Alonso. De manier ook waarop Fisichella Schumacher liet glippen. :doh: Als hij rustiger had gereden en op het droog was gebleven, had MS er daar nooit langs geglipt (waarschijnlijk 2 bochten later wel ... :mrgreen: )

Fisichella is volgend jaar echt geen eerste rijder bij Renault. Kovalainen overklast hem al in de 2e race van het seizoen.

En Schumacher.... Tja die laat zien waarom hij 7 x kampioen is geworden. Hij maakt het beste ervan onder moeilijke omstandigheden en als hij een kansje krijgt benut hij die altijd maximaal. Verdiend gewonnen :worshippy:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Zag het even somber in, maar tactisch toch wel mooi van Ferrari en Schummi om achter Fisi en Alonso te blijven toen ze een beetje aan het surplacen waren.

Mooi ook van Schummi hoe hij de kamikaze actie van Fisi ontweek (tja, de meester proberen te vangen in zijn eigen spel, moet je al vroeg opstaan bij deze al de belachelijke commentaren over dit onderwerp op voorhand de kop in gedrukt :)).

Vond wel dat Coulthard echt aan stoppen moet beginnen denken. Ramt hij daar lekker Massa uit de race, snap ik toch niet. Maar ja, gisteren was hij tijdens de qual ook al aan het huilen omdat het te gevaarlijk was op het rechte stuk "als het morgen zo hard regent wil ik achter de safety car starten"...boehoe :).

Balen voor Kubica, toch iets te vroeg gegokt, maar die mag hopelijk bij BMW blijven, dat is wel meer dan verdient.

Ik kan al niet wachten op volgend weekend.

edit: Ik deel dezelfde mening als hierboven over Kovalainen, Fisichella gaat volgend jaar ook weer een zwaar seizoen tegemoet want de finnen gaan hem rond de oren rijden :).
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Schumacher :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: ja 8x!
Wouter

Bericht door Wouter »

Schumi :worshippy:

en toyota :thump_down:
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

Ik zit in een tweestrijd dit F1 seizoen :doh:

Reeds jaren zie ik graag M. Schumacher als eerste over de streep komen.. maar toen kwam Renault mijn favo merk en pff.. :mrgreen:

Wat was het leuk toen Schumacher bij Benneton Renault reed :worshippy:

Wat valt er op af te dingen op de overwinning van Schumacher? ach, niet zoveel toch?

Renault is veel te gespannen en verliest hiermee het WK F1 .
Wat een rare pitstop alweer.. bij Ferrari zijn die zelden..
Afbeelding Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik kan niet anders zeggen dat michael schumacher vandaag heeft laten zien dat hij bij de beste van de wereld hoort ,renault heeft het weer eens laten afweten en de arme kimi ik denk dat die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij zal zijn om van die vervloekte mercedes af te zijn de arme gast, ik had allang een hamer op norbert haug zijn kop geslagen :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Yurinator schreef: Vond wel dat Coulthard echt aan stoppen moet beginnen denken. Ramt hij daar lekker Massa uit de race, snap ik toch niet. Maar ja, gisteren was hij tijdens de qual ook al aan het huilen omdat het te gevaarlijk was op het rechte stuk "als het morgen zo hard regent wil ik achter de safety car starten"...boehoe :)..
Denk dat je de beelden toch nog is moet bekijken....... Massa miste de bocht totaal doordat zijn wagen onder remmen aan het glijden ging. Dus was het niet Coulthard zijn schuld. Als je dan ook naar Massa's commentaar had geluisterd dan had je het ook nog is uit zijn mond gehoord: Zijn F1 ging glijden en niet Couthard heeft me er afgeramd
Je commentaar lijkt op die van die Bolle die ik hoop volgend jaar niet te hoeven horen :twisted:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Zaten een hoop dingen wel erg mee maar kan niet anders zeggen dan dat er ook het een en ander tegen zat. Goede race van MS. Alonso reed verder ook niet slecht jammer dat van zijn banden.

Maar Kubica krijgt hier in de Betuwe een heldenstatus. Wat Jolly ook zegt. :mrgreen: Er af gereden worden en gewoon vrolijk terug rijden. Binnen 3 rondjes al weer langs Massa. En als een van de weinige DC niet als obstakel hoeven beschouwen. Jammer van de gok met de banden, denk dat ze gezien de bevindingen van de Japanse vriend beter hadden moeten weten. Maar ja dat blijft een gok. Was het gelukt wie weet waar hij dan had gestaan.

En Massa... Tsja Jolly... Met pijn en moeite langs Trulli (uitgerekend Trulli) moeten komen om vervolgens deze plaats netjes terug te geven. :lol: Ik zou nu ingeven Jolly, straks wordt het alleen maar pijnlijker. 8)
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

jonnoT schreef:[..]
Denk dat je de beelden toch nog is moet bekijken....... Massa miste de bocht totaal doordat zijn wagen onder remmen aan het glijden ging. Dus was het niet Coulthard zijn schuld. Als je dan ook naar Massa's commentaar had geluisterd dan had je het ook nog is uit zijn mond gehoord: Zijn F1 ging glijden en niet Couthard heeft me er afgeramd
Je commentaar lijkt op die van die Bolle die ik hoop volgend jaar niet te hoeven horen :twisted:
Oei, als ik op die Bolle begin te lijken dan neem ik mijn woorden terug. Heb net nog maar het commentaar van Massa gehoord, maar vond die beelden toch niet echt duidelijk (tenzij jij een helicam gezien heb, vanuit het vooraanzicht leek het op een mooie uitremactie).

Dus deze woorden neem ik dan met plezier terug, maar van Coulthard zal ik toch nooit een fan worden vrees ik :) (alhoewel ik zijn cape-podium wel kon apreciëren :) ).
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

WE ARE THE COMMING CHAMPIOENS MY FRENDS :-) FORZA FERRARI
boerke04

Bericht door boerke04 »

F1-Racer schreef:WE ARE THE COMMING CHAMPIOENS MY FRENDS :-) FORZA FERRARI

Zo te lezen zit jij nu al aan de champagne :lol: :lol: :eh: :doh:
Afbeelding
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

F1-Racer schreef:THE COMMING CHAMPIOENS
wist niet dat er een nieuwe soort champignons op de markt komt :!:
Open bodies schoppen kont
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

gisteren avond met de leden van de fan club nog een 6 uurs karting gaan doen.

Het was bijna zo goed de race als die van zondag :-)
alleen dat er meer vrouwelijk schoon was :wink:

en ja zoals al te vermoeden was , de champ met de brubbels waren er bij :mrgreen:

117ayrton bekent kleur :worshippy:
ik kan niet anders zeggen dat michael schumacher vandaag heeft laten zien dat hij bij de beste van de wereld hoort :mrgreen:
ja ja :thump_up:
Gesloten