F1 2006
je kan de race ergens wel vinden heel simpel google.com en dna f1 race china in zoek functie.
wat fisichella betreft.
volgens mij was het wel degelijk de opdracht om schumacher er uit te rijden
maar heeft hij zich halver wegen bedacht bij de actie.
als schumacher volgende gp kan winnnen en alonso valt uit is schumi wereld kampioen.
simpel beiden 116 punten.
schumi 7 overwinningen
alonso 6 overwinningen
schumi wint is 126 punten en dan 8 zeges
als alonso brazilie wint en schumacher ook uit valt is schumacher kampioen daar hij 8 keer heeft gewonnen en alonso dan maar 7 keer.
dus schumacher heeft nu wel degelijk een voordeel, renault is erg nerveus
anders maakte ze geen fouten, en dat zal er niet op gaan minderen.
beiden, schumacher en alonso met de motoren van china in japan.
schumacher heeft de motor kunnen reduceren de laatste 15 rondjes terwijl
alonso volle kannon ging dus ik denk dat de witte paus damp bij alonso zou kunnen optreden, en dan heeft de waarzegster van de f1.
gelijk want schumacher wint zijn eerste wereld titel voor ferrari in japan en eindigd met een zegen in japan.
Nr 8 is trouwens in japan een magisch getal.
wat fisichella betreft.
volgens mij was het wel degelijk de opdracht om schumacher er uit te rijden
maar heeft hij zich halver wegen bedacht bij de actie.
als schumacher volgende gp kan winnnen en alonso valt uit is schumi wereld kampioen.
simpel beiden 116 punten.
schumi 7 overwinningen
alonso 6 overwinningen
schumi wint is 126 punten en dan 8 zeges
als alonso brazilie wint en schumacher ook uit valt is schumacher kampioen daar hij 8 keer heeft gewonnen en alonso dan maar 7 keer.
dus schumacher heeft nu wel degelijk een voordeel, renault is erg nerveus
anders maakte ze geen fouten, en dat zal er niet op gaan minderen.
beiden, schumacher en alonso met de motoren van china in japan.
schumacher heeft de motor kunnen reduceren de laatste 15 rondjes terwijl
alonso volle kannon ging dus ik denk dat de witte paus damp bij alonso zou kunnen optreden, en dan heeft de waarzegster van de f1.
gelijk want schumacher wint zijn eerste wereld titel voor ferrari in japan en eindigd met een zegen in japan.
Nr 8 is trouwens in japan een magisch getal.
Laatst gewijzigd door F1-Racer op ma 02 okt 2006 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
ten eerste baal ik natuurlijk ontzettend van de verloren 4 punten, aan de andere kant baal ik ook weer dat fisichella zoals je bijna vantevoren weet te hard de pit uit komt rijden, maar ten derde is de wereldtitel absoluut nog niet van ferrari 
ik moet fisichella wel nageven dat hij alonso in china van goede backup voorzien heeft

ik moet fisichella wel nageven dat hij alonso in china van goede backup voorzien heeft
- Jolly Club
Alonso begint zich in te dekken
De man die zich in juli nog 'géén zorgen' maakte over de plotselinge wending in het kampioenschap schuift nu Renault de zwarte Piet toe...
openlijk afgeven op het team dat je groot gemaakt heeft om zodoende je eigen straatje schoon te vegen noem ik slecht verliezer.....stijlloos.
Mika Häkkinen feliciteerde Schumacher als eerste toen hij in 2000 zijn eerste titel met Ferrari pakte, en sprak later de fameuze woorden: "om een groot winnaar te kunnen zijn moet je je ook een groot verliezer durven tonen !"
Alonso moet nog veel leren...voorlopig dus nog slechts 'Kampioentje'
Tja...en over de goede backup van Fisico verschillen we van mening...eerst neemt 'ie Schumacher op sleeptouw mee in zijn slipstream om het gat naar Alonso dicht te rijden, dan gaat 'ie een robbertje weld'rvoorbij-of-nietdrvoorbij zitten spelen en tenslotte beukt 'ie zo met zijn droogweerbanden de eerste de beste waterplas in terwijl zijn team, dat hem zo ruimhartig heeft beloond met een contractverlenging
, het voor elkaar heeft gekregen hem vóór de Ferrari van Schumacher weer buiten te sturen

Het hele Renault-team kraakt in zijn voegen, ze wijzen naar elkaar, maar ze zullen zich spoedig realiseren dat ze de veerkracht van hun grootste tegenstander in dit seizoen ernstig onderschat hebben ... en ik vind het dik in orde zo

Bron: http://www.sport.de

De boze reactie van Flavio aan de pitmuur, die met ferme vuist alle beeldschermen op zwart roste toen bleek dat Alonso na zijn stop bekant stilstond, was ongetwijfeld gespeeld...Nach der kaum mehr für möglich gehaltenen Wende im WM-Kampf durch Michael Schumachers famose Aufholjagd hängt bei Renault der Haussegen schief. Titelverteidiger Fernando Alonso ist stinksauer auf sein Team. "Die Mannschaft hilft mir nicht. Die ist viel mehr auf den Konstrukteur-Titel fokussiert", schimpfte der Spanier nach dem Großen Preis von China. "Sie wollten nur Zweiter und Dritter werden. Alles andere interessiert sie nicht, denn so nehme ich die Nummer 1 nicht mit in ein anderes Team."
Auch die spanische Presse sieht die größten Gegner des 25-Jährigen in dessen eigenem Team. "Alonso hat den Feind im eigenen Lager", glaubt 'Marca'. 'AS' ist überzeugt: "Renault verhindert einen Sieg Alonsos." Tatsächlich haben eine schlechte Rennstrategie und ein vermasselter Boxenstopp Alonso den Sieg in Schanghai gekostet. Als der Titelverteidiger in Runde 21 zu seinem erstem Service an die Box kam, entschied das Team - allerdings in Absprache mit Alonso - , neue Intermediate-Reifen an der Vorderachse aufzuziehen. Alle anderen Piloten, eingeschlossen Alonsos Stallgefährte Giancarlo Fisichella, tankten beim ersten Boxenstopp nur nach.

Mika Häkkinen feliciteerde Schumacher als eerste toen hij in 2000 zijn eerste titel met Ferrari pakte, en sprak later de fameuze woorden: "om een groot winnaar te kunnen zijn moet je je ook een groot verliezer durven tonen !"
Alonso moet nog veel leren...voorlopig dus nog slechts 'Kampioentje'

Tja...en over de goede backup van Fisico verschillen we van mening...eerst neemt 'ie Schumacher op sleeptouw mee in zijn slipstream om het gat naar Alonso dicht te rijden, dan gaat 'ie een robbertje weld'rvoorbij-of-nietdrvoorbij zitten spelen en tenslotte beukt 'ie zo met zijn droogweerbanden de eerste de beste waterplas in terwijl zijn team, dat hem zo ruimhartig heeft beloond met een contractverlenging

Het hele Renault-team kraakt in zijn voegen, ze wijzen naar elkaar, maar ze zullen zich spoedig realiseren dat ze de veerkracht van hun grootste tegenstander in dit seizoen ernstig onderschat hebben ... en ik vind het dik in orde zo

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- hanzjepanzje
I couldn't agree moreJolly Club schreef:Alonso begint zich in te dekkenDe man die zich in juli nog 'géén zorgen' maakte over de plotselinge wending in het kampioenschap schuift nu Renault de zwarte Piet toe...
De boze reactie van Flavio aan de pitmuur, die met ferme vuist alle beeldschermen op zwart roste toen bleek dat Alonso na zijn stop bekant stilstond, was ongetwijfeld gespeeld...Nach der kaum mehr für möglich gehaltenen Wende im WM-Kampf durch Michael Schumachers famose Aufholjagd hängt bei Renault der Haussegen schief. Titelverteidiger Fernando Alonso ist stinksauer auf sein Team. "Die Mannschaft hilft mir nicht. Die ist viel mehr auf den Konstrukteur-Titel fokussiert", schimpfte der Spanier nach dem Großen Preis von China. "Sie wollten nur Zweiter und Dritter werden. Alles andere interessiert sie nicht, denn so nehme ich die Nummer 1 nicht mit in ein anderes Team."
Auch die spanische Presse sieht die größten Gegner des 25-Jährigen in dessen eigenem Team. "Alonso hat den Feind im eigenen Lager", glaubt 'Marca'. 'AS' ist überzeugt: "Renault verhindert einen Sieg Alonsos." Tatsächlich haben eine schlechte Rennstrategie und ein vermasselter Boxenstopp Alonso den Sieg in Schanghai gekostet. Als der Titelverteidiger in Runde 21 zu seinem erstem Service an die Box kam, entschied das Team - allerdings in Absprache mit Alonso - , neue Intermediate-Reifen an der Vorderachse aufzuziehen. Alle anderen Piloten, eingeschlossen Alonsos Stallgefährte Giancarlo Fisichella, tankten beim ersten Boxenstopp nur nach.openlijk afgeven op het team dat je groot gemaakt heeft om zodoende je eigen straatje schoon te vegen noem ik slecht verliezer.....stijlloos.
Alonso moet nog veel leren...voorlopig dus nog slechts 'Kampioentje'![]()
Tja...en over de goede backup van Fisico verschillen we van mening...eerst neemt 'ie Schumacher op sleeptouw mee in zijn slipstream om het gat naar Alonso dicht te rijden, dan gaat 'ie een robbertje weld'rvoorbij-of-nietdrvoorbij zitten spelen en tenslotte beukt 'ie zo met zijn droogweerbanden de eerste de beste waterplas in terwijl zijn team, dat hem zo ruimhartig heeft beloond met een contractverlenging, het voor elkaar heeft gekregen hem vóór de Ferrari van Schumacher weer buiten te sturen
![]()
Het hele Renault-team kraakt in zijn voegen, ze wijzen naar elkaar, maar ze zullen zich spoedig realiseren dat ze de veerkracht van hun grootste tegenstander in dit seizoen ernstig onderschat hebben ... en ik vind het dik in orde zo![]()
www.avwaterweg.nl/forum/images/smiles/icon_vrij.gif

Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Jolly Club ik ben het met je ééns
geloof me alonso krijgt ook niet de nieuwste ontwikkelingen in zijn wagen
dat maakt ook veel uit, dan nog druk van schumacher, dan de fouten van het team, en dan nog zijn liefje wat klaagt over de reizen in het verre oosten
Hoe was het ook al weer , waar sommige zijden dat schumacher en ferrari niets waard was dit jaar en dan nog renault met hun uitspraak vorige zatedag van arme ouwe michael is pas zesde
De volgende cd's liggen al gereed in de Fan club , Dj visage met schumacher ,queen we are the champions ,

geloof me alonso krijgt ook niet de nieuwste ontwikkelingen in zijn wagen
dat maakt ook veel uit, dan nog druk van schumacher, dan de fouten van het team, en dan nog zijn liefje wat klaagt over de reizen in het verre oosten

Hoe was het ook al weer , waar sommige zijden dat schumacher en ferrari niets waard was dit jaar en dan nog renault met hun uitspraak vorige zatedag van arme ouwe michael is pas zesde

De volgende cd's liggen al gereed in de Fan club , Dj visage met schumacher ,queen we are the champions ,

- Jolly Club
Tegen beter weten in toch even iets rechtzettenJolly Club ik ben het met je ééns

1) Ik geloof juist niet, zoals jij beweert, dat Alonso door zijn team benadeeld wordt. Mijn opmerking over Flavio die zijn boosheid 'acteerde' bedoelde ik dan ook ironisch... volgens mij was 'ie echt link

2) Ik doe niet mee aan voorbarig feesten. Bovendien ga ik géén Censuur plaatjes draaien als Schumacher Wereldkampioen wordt

Ik roep dan thuis één keer yes, en ga daarna verder met mijn leven.
Formule 1 kijk ik thuis, in mijn ééntje ... fanclubs zijn aan mij niet besteed ...georganiseerd fan zijn van iets of iemand resulteert meestal in het dragen van oogkleppen, en schaamteloos alles verdedigen wat de aanbeden figuur presteert dan wel verkondigt.
Inderdaad...het riekt naar religie, en daar hou ik me ver van

Wel om even duidelijk te stellen het is geen ferrari of schumi fann club
maar een fan club voor ieder persoon.
U.F.C.F1 - united fan club formule 1
dees is erkent door de fia - en de belgiesche staat word de club nog geholpen door een jaarlijkse premie.
Alle soorten f1 fans , vorig jaar waren het de e viva e spanja liedjes die uit de luidsprekers kwamen enz...
>Mika hakkinen werdt ook ten sterkste gevierd, met een 24 uurs Wekend bij ons in de club van zaterdag tot zondag morgend laat na de race.
tal van verschillende vlaggen en posters in de club hangen op zowel senna als andere piloten.
maar een fan club voor ieder persoon.
U.F.C.F1 - united fan club formule 1
dees is erkent door de fia - en de belgiesche staat word de club nog geholpen door een jaarlijkse premie.
Alle soorten f1 fans , vorig jaar waren het de e viva e spanja liedjes die uit de luidsprekers kwamen enz...
>Mika hakkinen werdt ook ten sterkste gevierd, met een 24 uurs Wekend bij ons in de club van zaterdag tot zondag morgend laat na de race.
tal van verschillende vlaggen en posters in de club hangen op zowel senna als andere piloten.
Moeten nou zelfs die clubs nog financieel gesteund worden?F1-Racer schreef:

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

ik weet niet maar in belgie is het de normale zaak dat je bij het oprichten van een fan club alles officieel loopt en als dat ok is krijg de club kas jaarlijks een premie , nu let op er worden zelfs belastingen ook betaald wegens evenenmenten , f1' race's met de hele club bezoeken enz...
ING is vanaf volgend seizoen hoofdsponsor van het Formule 1-team van Renault.
Dit kan F1Racing.nl exclusief onthullen.
Het betreft een vijfjarige overeenkomst, waarbij een bedrag van maar liefst vijftig miljoen euro per jaar is gemoeid.
Deze megadeal zal aan het einde van deze week officieel worden aangekondigd.
ING is vanaf volgend seizoen hoofdsponsor van het Formule 1-team van Renault.
Dit kan F1Racing.nl exclusief onthullen.
Het betreft een vijfjarige overeenkomst, waarbij een bedrag van maar liefst vijftig miljoen euro per jaar is gemoeid.
Deze megadeal zal aan het einde van deze week officieel worden aangekondigd.
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Quote van de dag. De heer todt tegen teamorders :liar:

Bron; F1 racing.nlJean Todt, teambaas van Ferrari, zet vraagtekens bij de teamorders die Renault zou hebben gegeven tijdens de Grand Prix van China. Fernando Alonso en Giancarlo Fisichella reden op het rechte stuk op een gegeven moment naast elkaar, volgens de Fransman was dat om Michael Schumacher met opzet te blokkeren.
Todt liet weten: "De Grand Prix van China was een leerzame ervaring voor ons. We hebben ook geleerd van wat andere teams doen. Iedereen mag voor zichzelf beoordelen of de tactiek van Renault normaal of abnormaal is." Ferrari zou niet schromen om dezelfde tactiek toe te passen bij Renault, mocht dezelfde situatie zich omgekeerd voordoen. "Wij zullen het in ieder geval in overweging nemen voor een volgende keer."

- Jolly Club
F1Racing leest autosport.com dus ook, ze zullen bij gebrek aan goede reporters ook wel moeten... Onderstaand interview is daar sinds zondag al te lezen.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/54854
de letterlijke tekst luidt:

Hij geeft zelfs de hint dat Ferrari ze in een vergelijkbare situatie in de komende twee races óók zou kunnen overwegen toe te passen
F1Racing heeft het verhaal weer leuk opgepoetst
Teamorders ruleren
http://www.autosport.com/news/report.php/id/54854
de letterlijke tekst luidt:
Ik zie Todt de eventuele teamorders nergens veroordelenQ. Jean, were you concerned at all during the race by the way Renault appeared to be trying to block Michael coming through, trying to block Michael coming through, running two cars side-by-side down the straight?
JT: It has been a good learning for us. We have learned what you can do. We learn what we can do inside and we learn from what the others do so it's always interesting.
Q. Do you think those tactics were unusual?
JT: It's up to you to judge, if they were usual or unusual. We have just taken that into consideration.

Hij geeft zelfs de hint dat Ferrari ze in een vergelijkbare situatie in de komende twee races óók zou kunnen overwegen toe te passen

F1Racing heeft het verhaal weer leuk opgepoetst

Teamorders ruleren